16 Mart 2009 Pazartesi

# Craft # lavanta keseleri

Yine Peçete Halkası

Geçen hafta birgün arkadaşım NesTal iş çıkışında bana gelmişti. Biraz odamda oturduktan sonra Kapalıçarşı'dan Eminönü'ne kadar yürüdük.
O gün aksilik bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu ama biz yine de gezmeye devam ettik. Gezerken de gördüğümüz bazı şeyleri almadan edemedik.
Peçete halkası yapmak için bazı süsler ve plastik halkalar aldım. O kadar güzel şeyler var ki hepsini alasım geldi.
Resimde görülen halkaları yaptım. Krem çiçekler ve kurdelalar zaten vardı ama ortadaki altın renkli parlak topları yeni aldım. 12 tanesi bir arada 1 tl idi.
Sonra halkalardan da aldım onlar da 12 tanesi 1 tl. Ne kadar güzel şeyler var ve çok ucuz. Bunlardan harika nikah şekerleri olur.
Biliyorum resimler çok fazla oldu ama napayım içlerinden seçemedim, hepsi çok hoşuma gitti.
Cumartesi günü ablamlara gitmiştim. Çocuklara da lavanta torbaları yapacaktım ama onların kendileri için kendilerinin yapmasını istedim. Resimde görülen kalbi prenses dikti (sadece kenarları tabi), balık, köpek balığı ve arabayı (yukarda pek benzemedi ama) Paşa dikti. Çok sevdiler dikmeyi hem de oyalanmış oldular.

32 yorum:

  1. peçetelerin halkaları şık olmuş eline saglık

    YanıtlaSil
  2. Hepsi cok guzeller... Zevkli bir gun gecirmissiniz... sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  3. ay nasıl ucuzmuş.yaptıkların çok zevkli zaten.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Paçelikle çok hoş, ellerine sağlık. Çocukların yaptığı lavantalıklarda çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  5. harika şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık.şu lavanbta torbacıkları harika...

    YanıtlaSil
  6. harka olmuş peçeteliklerde..lavanta torbacıkları paşanın odasında heryerde asılı ve lavanta kokusuna boğuluyorum:p

    YanıtlaSil
  7. nasıl da harika olmuşlar ya özendim valla şimdi almadığıma pişman oldum. bendeki yorumun için de teşekkür ederim canım. öptüm sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok şık olmuş, çok beğendim.Ellerinize saglık:)

    YanıtlaSil
  9. Peçetelikler süper ellerine sağlık canım mutlu haftalar sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. gece senden bir konuda yardım isteyebilirmiyim.sayfalarımta clicsor diye bişey çıkıyor.nasıl kurtulabilirim ondan.ingilizce bir program ne yapmalıyım.hiç bir bilgim yok.mailime cevap verebilirmisin zahmet olmaz ise.şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş... ellerine sağlık
    sevgilerle cnm

    YanıtlaSil
  12. trojen senin gibi blog listemde değil yazılarımın arasında.yani, komple blogumumu sileceğim.ben bişey anlmadım.nasıl ve ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum.yine de teşekkürler.bir kaş kişiden daha yardım isteyim o zaman.bana ne zararı var neden orda ve ne şekilde geldi bilmiyorum.çok deneyimli değilim bu konularda hatta hiç dneğimim yok.o yüzden yardım istemiştim.
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. gece galiba gitti.video yu sildim.bir kaç dakikadır çıkmıyor bakalım.çok sağ ol verdiğin bilgiler için yordum seni de.

    YanıtlaSil
  14. hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. gece'cim peçeteliklerin çok güzel olmuş. ellerine sağlık arkadaşım. nikah şekeri işine mi başlasak :))) prenses ve paşa'ya harika uğraşlar bulmuşsun...aferin onlara, ne güzel yapmışlar.

    YanıtlaSil
  16. Bende kaptırıyorum kendimi bazen.
    Cumartesi günü işten çıkıyorum
    Aşağıları bir altüst ediyorum sonra eve. Ellerine sağlık peçete halkaların harika olmuş iyi günlerde kullan
    Çocuklarında ellerine sağlık
    ne eğlenmişlerdir yaparken kimbilir. Öpüyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. cok şık canım ellerine emegine saglık.sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. har5ika olmuşlar gece...ortadaki toplara bayıldım.ışıl ışıl duruyor..çokkk zarif duruyor halkalar.eline sağlık.
    keçelerde çok cici tabiii:))

    YanıtlaSil
  19. Tatlı paşa tatlııııı, pofidik elleriyle diktiklerini yesinler aferin ona canım benim....
    peçeteliklerde cok sık olmuş yagmur bereketiyle gelmiş ne güzel şeyler almışsınız :)
    Ellerinize saglık...

    YanıtlaSil
  20. insanın kendi el emeğiyle birşeyler ortaya çıkarması ne güzel! güle güle kullan peçeteliklerini :)

    YanıtlaSil
  21. Pek güzel olmuşlar...Toplara bayıldım, çok hoş bir form katmış. Çikolata gibi:))

    YanıtlaSil
  22. çok güzel görünüyorlar ,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  23. Peçete halkaları süper olmuş aksesuarların fiyatı da çok ucuzmuş bende böyle bir çalışma yapmayı planlıyorum bir ara. Lavanta keseleride çok şirin emeği geçen herkezin ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  24. peçetehalkaların çok şık olmuş gerçekten ama lavanta keseciklerinizde bi harika bayıldım her iki çalışmanızadaa:)

    YanıtlaSil
  25. peçete halkalaırn çok şık olmuşlar...çocukların da ellerine sağlık keseleri çok güzel yapmışlar

    YanıtlaSil
  26. harika olmuşlar canım ellerine yüreğine sağlık.. ve gerçekten de ne kadar ucuzmuş materyaller, bide yolumuz düşse o taraflara keşke... Tahtakale de aynı oyleymiş, ama malesef gidemiyorum bir türlü :(

    YanıtlaSil
  27. Canim ellerine saglik harika olmus.

    YanıtlaSil
  28. Çok zarif olmuşlar hayatım.Ellerine sağlık.Tam benim salonuma göre renkleri.Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. GeCecim bunlar cici, oturup simdi pecetelik yapasim geldi :)) Bayildim :))

    YanıtlaSil
  30. Çok zarifler :) Ben Eminönü tarafına gidince böyle şeyler bulamıyorum ama :D Yanlış yerlerde mi dolanıyorum acaba :p Ve birde bir şey öğrenmek istiyorum İstanbulda keçe aramadığım kumaş dükkanı kalmadı bu rengarenk lavanta torbaları keçeden yapılmış sanırım keçeyi temin edebileceğim bir yer söylenebilir mi :D

    YanıtlaSil
  31. Halkalari nerden aldini acaba cok merak ettim ben de denesem hic fena olmaz 😊

    YanıtlaSil