11 Mart 2009 Çarşamba

# çizer # çizim

Gönlümüz Açılsın





Bugün faydalı gece tatil modunda, bir araştırma yapamayacağım. Ancak dün bazı resimler arıyordum ki bunlara rasladım. Bayıldım bayıldım.

Ben bu blog yolculuğuna böyle resimler çizmek için başlamıştım. Gerçi bende bir tuhaflık var, resimleri görüyorum canım resim çizmek, amigurumileri görüyorum örmek, yemek sitelerini görüyorum yapmak vs. her şeyi özeniyorum. Bu huyumdan nefret etmeye başladım çünkü olana kadar da peşini bırakamıyorum. Ama bu resim olayına tekrar döneceğim, çünkü hepsinden hevesimi az da olsa aldım ama bundan alamadım.

Çocukken her öğretmenim benden ressam olmamı beklemişti, bir çoğunu hayal kırıklığına uğrattım. Oysa özellikle çocuklar için çizim yapmak ne kadar zevkli birşey.

Neyse efendim bu çizerimiz sevgili Banu Çakıroğlu. Kendisi bir süredir çizmiyormuş ama ilgi gösterilmesinden de çok memnun oldu. Bende böyle harika çizimleri olan birini teşvik etmek adına paylaşmaya karar verdim. Arama motorlarında Devianart dışında bir yerde göremedim kendisini. Buradan tanıtımını arttırmak amacıyla yazıyorum. Çitlembik resimleri ve daha fazlası burada.

32 yorum:

  1. çok güzelmiş resimler gerçekten, benim eşimde çizer böyle resimler, çok hoşuma gidiyor... seninkileride bekliyoruz ozaman :)

    YanıtlaSil
  2. çok şirinler : )) seninkileride bekliyoruz
    sevgilerle cnm

    YanıtlaSil
  3. Ayyyyyyyyyyy bunlar harika sağol canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. uzun zamandan beri bekliyorum bende resimlerini ama senin de belirttiğin gibi diğer uğraşılarından sıra gelmedi. yine de beklemedeyim canım.

    YanıtlaSil
  5. Bunlar çok şirin şeyler:)
    Hadi ama seninkileri de bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş resimler, çizer arkadaşımızı kutluyorum. Gece seninkileri de bekliyorum, eminim onlarda super olacak.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Resimler harika, ben seninde böyle güzellikler yapacağına inanıyorum ve merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ben illüstrasyona merak salmıştım bir ara. Programlarımı falan hazırladım. Üzerinde çalışmak hiç nasip olmadı. Yapabilenlere gıpta ediyorum. Bu çizimler de süpermiş. Kaynağına gidiyorum şimdi...

    YanıtlaSil
  9. GeCecim o huy bende de var, çaresini bulmayı unutalım,hepsinin tadını çıkaralım...Meraklı olmak çok güzel bişi...

    Banu'nun tüm resimleri harika,ilk çizime bayıldım...

    Resim yeteneğin varsa bence harika bir başlangıç yeni bir hobiye :)

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. gececim çok güzeller..oğlumla baktık..kediler çok güzel,annesini öpüyor,aynaya bakıyor falan dedi...biz beğendik..senin çizimlerini bekliyoruz..
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,gerçekten çok güzel çizimler bayıldımm..

    YanıtlaSil
  12. Hımmm çok hoş çizimler,hoşuma gitti:)Sağol canım, tıklayayım bakayım devamına...

    YanıtlaSil
  13. çok güzeller hikayeler için harika çizimler olabilirdi..

    YanıtlaSil
  14. Çok şekerler gerçekten.ziyaret edeceğim bende.sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. gerçekten de çok sevimliler...

    YanıtlaSil
  16. Ben de böyle resim yeteneği falan olmadığı için çok özenirim.Senin çizimlerini de merakla bekliyorum.Bence böyle bir yeteneğin varsa bunu geliştirmek zevkli olabilir.

    YanıtlaSil
  17. resimler çok güzel..paylaşım için teşk

    YanıtlaSil
  18. hayda şimdi bunada el atarsın sen biri elini kolunu tutsun.p

    YanıtlaSil
  19. çok güzel resimler bunlarla çok güzel hikaye oluşturulur çocuklarla beraber:)

    YanıtlaSil
  20. selam ben geldim... ben acemi blogcuyum böyle profesyonelleri görünce ağzım açık kalıyor ..ne güzel şablon ve ne güzel yerleştirmişsin ..buraya bir *kelebek* uğradı ...

    YanıtlaSil
  21. Canim resimler cok guzel , seninkileide merakla bekliyoruz. Bu arada biraz evvel jasmininpastalarina girdim tabiki sasirdim. Ellerine emegine saglik canim.Cok guzel olmus.

    YanıtlaSil
  22. Bende de böyle sorun var. Onu yapayım, bunu yapayım derken, düşünme aşamasındayım hala :) Hepsi zamanla rayına oturacak, gönlümde yatan aslanı bulacağım diye ümit ediyorum:)Yeteneğin varsa neden olmasın, çizimlere bende bayılıyorum ne güzeller gerçekten..

    YanıtlaSil
  23. Resimdeki kiz cok cici... Ben hicccccccc beceremem resim cizmeyi. Cocukkende resim dersini sevmezdim, hocamizda cok sinirliydi..:))) medinem

    YanıtlaSil
  24. ÇOK HOŞ RESİMLER BUNLAR .LÜTFEN SENDE BIRAKMA RESİME OLAN İLGİNİ .BENDE SEN GİBİYİM HERŞEYİ MERAK EDER SONRA HEPSİNİ YARIM BIRAKIRIM.NE YAPALIM MAYMUN İŞTAHLIYIM SANIRIM.

    YanıtlaSil
  25. Banu hanımın çizimlerine bayıldım niye bırakmış cizmeyi hep devam etsin

    YanıtlaSil
  26. Ne guzel ve insani civil civil hissettiren cizimler bunlar, cizerin ellerine saglik ;)

    senden de bekliyoruz cicik cicik cizimler yakin zamanda o zaman insaallah ;)

    sorma sorma bende oyle, istek cok zaman az:( Rabbim vaktimizi faydali, guzel ve ayni zamanda kendimizi de iyi hissettiren islerde kullanmayi nasip etsin insaallah...

    YanıtlaSil
  27. çok tatlı bu kızlar, çok beğendim... ge-ce sen de çok yeteneklisin

    YanıtlaSil
  28. çok güzel resimler o sıcaklığı o güzel duyguları hissediyor insan paylaşım için sağol canım:))

    YanıtlaSil
  29. bunlara bir hiaye yazmak geldi içimden GeCe:)

    YanıtlaSil
  30. ben zaten hikaye oluşturmayı planlıyordum canıııım bunlar çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  31. bayılıyorum illustrasyonlara,bakması bile zevkli, çizimlerini bekleriz canım.

    YanıtlaSil
  32. :))
    çok şirinler..
    sevimki sevimli ifadeleri çok hoş..

    YanıtlaSil