29 Mart 2009 Pazar

26 yorum:

  1. Papatyalar çok güzeller yaaa...
    Hem sen böyle ist . resimleri koy bakalım , bir gün kapıdan haber verirler, ziyaretçiniz var diye ...Sürprizzzz...Gelebilirim yanii

    YanıtlaSil
  2. çok güzel buralar yaa... bende gezicem iştee. :( bahar gelmiş. yaz geliyoor mutluyum yine de. :) sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. nese dolu... kipir kipir oluyor insanin ici.. paylasim guzeldi.. Ayrica daha nice yillara blogunuzla.. sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  4. bahar gelmiiişş şehrimeee...

    YanıtlaSil
  5. En son karedeki balon kılılı şeye binmiştim ben. Bir toplantı için gelmiştik kocamla trenle. Sonrasında hem oralardan bitki toplamıştık hem de buna binmiştik.

    YanıtlaSil
  6. ay bende gezmek istiyorum papatyalar arasındaaaaa...

    YanıtlaSil
  7. bugün dışarda papatyaları görünce çok mutlu oldum. geçrçekten de çok güzel güneşli bir gündü.. fotoğraflar çok hoş.. mutlu günler Gece.

    YanıtlaSil
  8. Bahar insanın içini çoşturuyor.neyseki bugün ankarada da bahar vardı;))

    YanıtlaSil
  9. 1.resimdeki ağacın altına oturup, kitap okumak ve uyumak istiyorum :(

    YanıtlaSil
  10. fotoğraflara bakınca baharda ve istanbul'da olduğum için mutlu oldum. papatyalı resimlere bayıldım. bizimle paylaştığın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. BLOĞUN İÇİN NİCE YILLARA İNŞALLAH HEP BİRLİKTE AMA::) PAPATYALAR HARİKA ...

    YanıtlaSil
  12. sevgiler gececiğim teşekkür ederim bu arada yardımın için

    YanıtlaSil
  13. bu güzelliklerle helede papatyalarla gözüm gönlüm şenlendi paylaşım için sağol canım:))

    YanıtlaSil
  14. Bahar geldi, hoş geldi. Papatyalar çoook güzel.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Ge-ce,

    Daha nice bol içerikli, faydalı, yıllar diliyorum.

    papatyalar çooook güzel.

    Sevgilerimle*

    YanıtlaSil
  16. buraları nereleri ?*?ben bilemedim .*kelebek*i aydınlatırmısın???

    YanıtlaSil
  17. Fotoğraflar yine harika! hele o papatyalar yokmu...bayılıyorum onlara benn:))

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel fotoğraflar söze gerek kalmıyor.Bahar hoşgeldin....

    YanıtlaSil
  19. Ahh bahar gibisi var mı?Çok güzel fotoğraflar gececim...Bende çektim böyle çiçek,böcek dün...
    Dur bende koyayım sayfama:)

    YanıtlaSil
  20. Papatyalar müthiş görünüyor, insanın onların arasında kaybolası geliyor :))

    YanıtlaSil
  21. tam sunny sunday olmuş.papatyalar harika .oraya dalıp yatasım geldi onların arasına...

    YanıtlaSil
  22. Soze hic gerek zaten Gececim :)) Fotograflar muhtesem :)

    YanıtlaSil
  23. Gece çok güzel kareler
    papatyalar çok güzel
    şöyle havalar iyice iyileşsede atsak kendimizi çayırlara
    papatyadan taçlar, kolyeler yapsak
    :))))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Bahar gibisi varmı?
    Resim'lerde çok güzel...
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil