10 Mart 2009 Salı

# faydalı ürünler

Hafıza Kartını Usb Olarak Kullanma

Uzun zamandır kullandığım bu küçük cihazı tanıtmak istedim. Benim o kadar çok işime yarıyor ki anlatamam. Durmadan fotoğraf çektiğim için kablo taşımak ya da başka bilgisayarlarda makineyi tanıtmak gibi zorunlulukları kaldırıyor.

Bu aletin bir ucuna hafıza kartını (ister fotoğraf makinası, ister telefon) takıyorsunuz, sonra flash bellek olarak kullanıyorsunuz. Bunlardan tekno marketlerde var mı bilmiyorum, bir arkadaşım Tahtakaleden almıştı 4-5 lira bişey. Çin malı elbette ama bazı ürünleri de gerçekten işe yarıyor.

Boyutu da anlaşılıyordur, hafıza kartından biraz büyük. Belki haberi olmayan vardır diye paylaşmak istedim :))

19 yorum:

  1. Benimde böyle bir şeyim vardı ama bozuldu. İnsanın eli kolu gibi oluyor bi küçük aletler.
    Babam sanırım teknosadan almıştı.

    YanıtlaSil
  2. Hain sony ve parçaları hiçbirşeyde çalışmıyor ki..illaki Kablo kullandırtacak..:(

    YanıtlaSil
  3. Bende kullanıyorum. Çoğunlukla bilgisayara takılı duruyor. Onun bir parçası oldu artık :) Hem de çok ucuz, kablo gibi derdim olmadı hiç sayesinde:)

    YanıtlaSil
  4. eşimde kullanıyor ve çok işine yaradığını bikliyorum.paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. biz de iki harici hard disk var. son zamanlarda yetmemeye başlayınca yeni bir harici hard disk aldık 750 gb :) uzun bir süre idare eder diye umut ediyorum :D

    YanıtlaSil
  6. aaa ne güzel birşeymiş. bende flash bellek kullanıyordum. diğer hafıza kartındaki bilgileri önce pc ye sonra da flasha oradan da artık ben neredeysem oraya taşıyordum. daha kullanışlı birşeymiş karşımdaki teknosa yı ziyaret etmeyi düşünüyorum gerçi ne zamandır da çok harcama yaparım diye girmiyorum gözüm orada :)

    YanıtlaSil
  7. eşimin kablolarından sıkılmış biri olarak bu konudan derhal bahsetmeliyim:) yaşasın kablosuz hayat:D

    YanıtlaSil
  8. Sevgili gece işimiz dolayısıyle devamlı backup almamız lazım ayrıca ofisteki bilgileri usb ye aktarıp,yetişmeyince evdeki pc ye yüklüyoruz devam ediyoruz.
    Çok kullandığımız bir ürün.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. faydalı gece :D
    ismini böyle anmak istiyorum sevgili gece zira sana yakıştırdığım en güzel ve uygun isim bu.
    teşekkürler...
    PS: ilk izleyicim olmandan gurur duydum, bunun içinde ayrıca teşekkür ederim :)
    bakalım burada öğrendiklerimi başarı ile uygulayabilecekmiyim :)
    kontrol eder yıl sonunda notumu verirsiniz hocam ;)

    YanıtlaSil
  10. sağol ge ce
    e.t.ye katılıyorum .benim yazacaklarımı yazmış.şimdi de buradan ona gidip tanışayım

    YanıtlaSil
  11. Ne pratiklik böyle.Kablo derdi yok.
    Bir bakayım Teknosa ya,bulabilirsem hemen alıvereyim.

    Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Ben yeni ogrenmis oldum... tskler paylasimin icin.. medinem

    YanıtlaSil
  13. Ben bu hayat kurtariciyla fotograf makinemin aktarma kablosunu kaybedince tanistim sevgili GeCe :)) Inanilmaz kullanisli bir sey :)

    YanıtlaSil
  14. Cok güzel pratik birseymis. Bende sadece USB kullaniyorum ama hafiza kartlarini cok kullananlar icin özellikle süper.
    Teknolojinin güzelliklerini cok seviyorum.

    YanıtlaSil
  15. sanırım ismi usb kart okuyucu bendede var mucize bişey cidden..

    YanıtlaSil
  16. AY NE GÜZEL FİKİR BENDE HEMEN EDİNEYİM BUNDAN İYİ BİR İCAT BU YA.

    YanıtlaSil
  17. uzun zamandır aklımda bu aletten almak, usb kablo ile fotoğrafları aktarmak fotoğraf makinası açısından da iyi değilmiş, hafıza kartları ile yapın diyordu hocamız

    YanıtlaSil
  18. Fotoğraf makinemin hafıza kartını ve flash'ımı bilgisayarıma aynı anda takarak yapıyorum ben aktarmalarımı ama bu çok daha kolay bir yöntemmiş. Bulursam mutlaka alırım :)

    YanıtlaSil
  19. gece cşm çok zekice ben de kullanıyorum ve edinmekisteyen arkadaşlara duyurulur telefon satan bayilerde bulabilirsiniz da bir kaç ay önce bozuldu benim kullandığım yenisini 5 tl.1ye aldım işinize çok yarayacak sanırım...

    YanıtlaSil