8 Mart 2009 Pazar

24 yorum:

  1. pastelsin canım çok güzel resim ..
    şimdi resimlerde olmak vardı yaaa
    kandilin kutlu kadınlar günün mutlu olsun....

    YanıtlaSil
  2. 2. resim çok güzel. onu çekmek için köprüde arabadan inmek gerektiğini düşündüm. :))
    Ayrıca 1.resimde kalp desenli tabloya da bayıldım. Tam belli olmuyor ama kırmızı kalp yaprakla mı yapılmış?

    YanıtlaSil
  3. Evinin bir köşesini daha ögrenmiş olduk :) Renk süper. Bayıldım vallaaa :)

    YanıtlaSil
  4. kandilin kutlu olsun.nice kandillere

    YanıtlaSil
  5. CANIM DULARIN MAKBUL MEKANININ CENNET MAKAMININ FİRDEVS OLMASI TEMENNİSİYLE...

    YanıtlaSil
  6. İyi Kandiller Ge-Ce ' cim. Romantik pembe tonları, kalpli tablolar ve mumlar...Daha ne olsun çok hoş. Ge ve Ce ' ye evlerinde mutluluklar..

    YanıtlaSil
  7. KANDİLİN VE KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN...RESİMLER ÇOK GÜZEL....
    SEVGİYLE....

    YanıtlaSil
  8. Resimlerin harika yine. ya ev içi hariç resim koyabiliyor muyduk bu başlık altında ?? bu arada kandilini ve kadınlar gününü kutlarım canım.

    YanıtlaSil
  9. yazısız olması sebebiyle yazmadım ama günün anlam ve önemi için bu resimleri koydum her ikisini de bugün çektim, kadınlara evimden bir kalp resmi ile sevgimi ve çiçeklerimi ilettim, köprüden geçerken (arabada hızlı hareket halinde) çektiğim resim ile de kandilinizi kutlamak istedim. Özellikle cami resmi çektim. Evet Ortaköy camisi. Birkaç deneme başarısızdı ama fotoğraf makinasının titreşim engelleme özelliği ile böyle harika resimler çekilebiliyor çok net oldu gerçekten. Karadeniz resimlerini de böyle çekmiştim

    YanıtlaSil
  10. İki fotoğrafda çok güzel. Ortaköy'e bayılıyorum!:)
    Bu arada sende fotolarını filckra ekliyorsun ama neden bloğuna eklerken flickrdan faydalanmıyorsun?
    Emin ol işin daha da kolaylaşır:)

    Hayırlı ve bereketli kandiller..

    YanıtlaSil
  11. Kalpli, üçlü tabloya bayıldım. Sakinleştirici bir etki bırakır insanın üzerinde. Ahh bir de Ortaköy... Şimdi oralarda olmak vardı. Bahar yavaş yavaş havaya sızarken... Hayırlı kandiller arkadaşım. Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  12. SEYTAN SENDEN COK UZAKTA, MELEKLER BASUCUNDA OLSUN, DUALARIN KABUL, KEDERLERiN SON BULSUN! KANDiLiN MUBAREK OLSUN
    AYNI ZAMANDA DA 8 MART DUNYA KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN CANIM

    YanıtlaSil
  13. iyi kandiller olsun.dilerim her duan kabul olur.foto süper...

    YanıtlaSil
  14. FARKINDA OLMALI İNSAN...
    BİR DAMLA SUDAN YARTILDIĞINI FARKETMELİ...

    ANNE KARNINA SIĞARKEN DÜNYAYA NEDEN SIĞMADIĞINI VE SONUNDA BİR METRE KARELİK YERE NASIL SIĞMAK ZORUNDA KALACAĞINI FARKETMELİ...
    HENÜZ BEBEKKEN DÜNYA BENİM DERCESİNE AVUÇLARININ SIMSIKI KAPALI OLDUĞUNU,ÖLÜRKEN AYNI AVUÇLARIN HERŞEYİ BIRAKIP GİDİYORUM İŞTE DERCESİNE APACIK OLDUĞUNU FARKETMELİ VE ONA GÖRE YAŞAMALI.
    EFENDİMİZİN ŞEFATİNE NAİL OLMAK DİLEĞİYLE.KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

    YanıtlaSil
  15. kelimelere ne gerek...fotograflar harika hele istanbul :(( daha ne olsun

    YanıtlaSil
  16. dikkat ediyorumda,hobilerini yaparken bile bir düzen oluşturuyorsun,güzel yemekler için tarifsiz gece ,fotoğraf merakın için yazısız pazar başladı,tabi düğün hazırlıkları birikimini de bir yastıkta bloğunda değerlendiriyorsun,ben bekliyorum yakında bir fotoblog,ayrıca yorumların içinde teşekkür etmeliyim,ayrı bir sevinç kaynağı benim için,son olarak bende hayırlı kandiller dilerim...dünya kadınlar gününü de kutlayarak:)

    YanıtlaSil
  17. Resimler çok güzel hayatım.Senin de Kadınlar Günün ve kandilin kutlu olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. slm canım gerçi görüştük ama burdanda kandilini ve kadınlar gününüzü kutlayalım :))öpt..

    YanıtlaSil
  19. KANDİLİN VE KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  20. hayırlı kandiller gececim, musti ellerinden öper ablası :))

    YanıtlaSil
  21. Kalplerin ve resimlerin çook güzelmiş, hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil