28 Mart 2009 Cumartesi

# mim # Özel Günler

GeCe 1 Yaşında


Bugün GeCe'nin dönümü, ilk yazımı yazdığım geçen sene bu günde bu noktaya geleceğimi asla tahmin etmezdim. Profilimde yazan "Amatör çizer bilgiç düşünür" sözüyle hiç alakası yok biliyorum bu blogun. Onu yazarken şöyle düşünmüştüm, Ge : amatör çizer, Ce : bilgiç düşünür -ki eşim gerçekten öyledir. Arasıra onun da yazmasını düşünürek başlamıştım ki hiç yazmadı, ancak ona da bir blog şart oldu.

Profilimde yer alan ve açılış resmimle selamlamak istedim yine sizleri. Bu resim herşeyi ile kendi ürünümdür. Çok keyifle yapmıştım.

Sevgili Zuzuların Annesi beni gerçekten hoşuma giden soruların sorulduğu bir mim ile mimlemiş. Daha önceden bir mimim daha vardı (beni mutlu eden şeyler hakkında) ama kimin gönderdiğini unuttum malsef ve geçmişte kaldığı için de bulamadım. Özür diliyorum kendisinden.

Bu hafta pek ziyaret edemediğim arkadaşlarımı bugün tam 4 saat hiç bilgisayarın başından kalkmadan dolaştım. Yorumlarımı bıraktım. Bloglardan ne kadar çok şey öğrendiğimi ve hayatımda nasıl da yer aldıklarını idrak ettim.

Gelelim mime, şu soruları cevaplayacakmışız.

1. Çocukken ...........diploma notum olması gereken en yüksek not olduğu halde daha iyi okullara gitme fırsatını uzak olduğu ve servis parası veremeyeceğimiz için.............kaçırdım.

2. Çocukken....pahalı şeyler alma lüksünden (orta okulda çok moda olan ama çok pahalı olan levis 501 kotu almaktan).... yoksundum. Ama mutluluğumuzu hiç azaltmadı bu durum. Şimdi o kotu alabileceğim halde ısrarla almıyorum.

3. Çocukken......yaşıtım olan teyzemin oğlu ile uzuuun bir sırıkla ağaçtan erik koparmaya çalışırken kuzenimin sopanın dengesini kaybedip tam da güzümün kenarına ucunun girmesi ile ..........yaralanmış olabilirim. (hala izi mevcut)

4. Çocukken....beyaz bir atın üzerinde uçmayı ve geniş yemyeşil kırlarda koşmayı (hala aynı hayali kuruyorum).... olmayı hayal ederdim.

5. Çocukken...baleye, resim kursuna gitmek ve bir atım olmasını.... isterdim.

6. Evimizde asla yeterli...... paramız (hep ucu ucuna yetiyordu) ......... olmadı.

7. Çocukken daha fazla...... anneciğimin gıdısına elimi koyup onu sevmeye ...... ihtiyaç duyardım.

8. Bir daha asla.... çocuk olamayacağım, o günleri ..... göremeyeceğim için üzgünüm.

9. Yıllar boyunca....nasıl biriyle evleneceğimi, ne iş yapacağımı, geleceğimin nasıl olacağını ...........merak ettim.

10. Arkadaşlarımla gezmek eğlenmek varken hep ders çalıştığım ve şimdi de onların sevgilerinden mahrum olduğum için bu..........kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.

Benim mimlerim de Nestal, Dün Bugün, Pelin ve Delfina'ya gitsin.

61 yorum:

  1. Gececim, bloğunun yaşını kutluyorum, bu blog sayesinde seni tanıma şansı bulduk ve hepimiz seni çok sevdik. Daha nice bloglu yıllara...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili GeCe, blogunun doğumgününü kutluyorum :)) Eyy hayata güzel bakan insan, yazılarında bizlere o güzelliği ve tebessümünü hissettirdiğin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. iyi ki doğdun GeCe..iyi ki doğdun GeCe..iyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğdun GeCe..:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gece
    Nice yaşlara diliyorum
    Çok hoş olmuşsun göz kırparak beni karşılaman çok hoşuma gitti.
    Daha nice yaşlarında hep birlikte olmak dileğiyle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. iyiki doğduuun gece. inşallah uzun yıllar burada yeni başarılarınla hep beraber oluruz...

    YanıtlaSil
  6. iyiki doğduuun gece. inşallah uzun yıllar burada yeni başarılarınla hep beraber oluruz...

    YanıtlaSil
  7. Gececim iyi ki doğdun ve nice yıllara.. Bu blog ilk ne durumdaydı bilemiyorum ama şu anki hali çok güzel ve sürekli takip ettiğim bir blog. Gün geçtikçe bloga olan ilginin değerli paylaşımların sayesinde daha iyi olcağına inanıyorum. Beni mimlemişsin en kısa sürede cevap vereceğim.. Sevgiler ve nice mutlu yaşlar..

    YanıtlaSil
  8. mutlu yaşgünleri GeCe cim. nice yıldönümleri inş.iyi ki varsın.sayende bu blogtan çok şey öğrendeim.ayrıca bugünkü ilgin ve bilgin içinde teşekkürler.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. GeCecim tebrikler,nice güzel paylaşımlar diliyorum sana.Blog yazarları arasındayazılarını hep merakla beklediklerimin başındasın.İyi ki varsın.

    Çocukluğun geçen zor günlere rağmen mutlu anılar olarak birikmiş ya hafızanda,işte o yüzden harika bir insansın sen.

    Mim konusunda tembellik yaparsam bağışla beni e mi :)

    YanıtlaSil
  10. nice yıllara ve bol bol postlara :)

    YanıtlaSil
  11. nice yıllara ve bol bol postlara :)

    YanıtlaSil
  12. Nice nice yıllara... zaman ne çabuk geçiyor bunu bloglar sayesinde daha iyi anlar oldum. bu arada mimlenmişim yine bir tane daha var ama bunu da cevaplayacağım. teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  13. daha nice yıldönümleri görür inşallah bu blog..çok teşekkürler güzel paylaşımların için.Şablonları biraz olsun kurcalamayı da senden öğrendim ben..Bunun için de ayrıca teşekkür ediyorum.Bu arada blog artık davetli mailini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. tebrik ederim 1. yasin kutlu olsun
    nice yillara

    YanıtlaSil
  15. nice yıllara olsun sevgili gece:)))
    iyiki buradasın ve iyiki gezerken bu güzel sayfayı bulup okumuşum...
    mim deki 10.madde için üzülme bence..buradaki arkadaşlıklarda en az gerçektekiler kadar güzel.biz seni seviyoruz...

    YanıtlaSil
  16. Nice nice senelere....
    İyiki 1 sene önce bugün bu bloğu açmışsın:)

    YanıtlaSil
  17. nice yıllara.nice güzel dostluklara.iyi ki varsın.senden öyle çok şey öğreniyorum ki.

    sevgilerle

    YanıtlaSil
  18. nice güzel senelere iyi ki sizide tanımışız...

    YanıtlaSil
  19. nice güzel senelere iyi ki sizide tanımışız...

    YanıtlaSil
  20. nice yıllara hep beraber :))

    YanıtlaSil
  21. Tebrik ederim. Güzel nice paylaşımlarda buluşmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  22. iyiki gelmişsin buralarada tanımışız seni:)

    YanıtlaSil
  23. ya bi sorunum daha var :blogere 1 resim 1 yazı sonra tekrar resim nasıl ekleniyor.ne yaptıysam olmadı.sonraki resim hep en üste çıkıyor.anlatmışmıydın bilmiyorum ama yardım edersen çok sevinicem:)

    YanıtlaSil
  24. ge-ce.blogspot.com'un yeni yaşını kutlar, nice nice yıllarla birlikte yaşlanırız İnşallah..

    YanıtlaSil
  25. blog doğum günün kutlu olsun gececim, daha nice nice postlara...

    YanıtlaSil
  26. Blogunun ömrü uzun,yazıları bereketli olsun.. tebrikler:)

    YanıtlaSil
  27. blog doğum günü kutlu olsun eeee nisan 111111111 de kutlu olsun inş

    YanıtlaSil
  28. blog doğum günü kutlu olsun eeee nisan 111111111 de kutlu olsun inş

    YanıtlaSil
  29. anaaaa ben yeni gördüm yazını..bu bizim izleme şeysi bozuk değişmiyor ya göremedim..
    bilgili,güzel,hamarat ve dopdolu blog yazarlığınla;
    on parmağında on marifetlerle nice nice bloglara ve ablamın yazdığı gibi DOĞUM GÜNÜN 1 nisan geliyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
    AKLIMDA:))))

    YanıtlaSil
  30. yeni yaşınız hayırlı olsun nice nice uzun yıllara inşallaah :)

    YanıtlaSil
  31. doğum günün kutlu olsun GeCe. beni ilk ziyaret edenlerden birisin; bende yerin ayrı.Her doğum bir başlangıçmış. bu başlangıç keyifli, verimli bir dönemi getirsin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Gececim daha nice nice 1 yıllara inşallah. Bu süre içinde ne kadar güzel şeylere imza attın.

    Ve bizler için vazgeçilmezsin. iyi ki varsın Gece.

    YanıtlaSil
  33. inşallah 11'leri de kutlarsın ve bende tanık olurum gece'cim.... iyiki varsın...

    YanıtlaSil
  34. faydalı gece iyi ki doğmuş ve iyi ki bizlere faydası olmuş :)
    hayat boyu etrafını aydınlatman dileklerimle....

    YanıtlaSil
  35. bayılıyorum civcik sana:))nice yaşlar da hep güzel şeyler paylaşmak dileği ile, sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  36. Sevgili Ge Ce
    nice senelere:)) sabahları açar açmaz ilk baktığım kişi sensin, acaba bugün ne paylaşmışsın diye merak ediyorum.Bıkmadan usanmadan bilgilerini paylaşıyorsun. Herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  37. sevgili GeCe yeni yaşın kutlu olsun.Ben kızlarıma hep söyle derim.NE İYİ ETTİN DE GELDİN DÜNYA YA .HOŞGELDİN HOŞGELDİN DÜNYAYA
    SEVGİ İLE

    YanıtlaSil
  38. Tebrikler Gececim nice nice yillara insallah :)) Hep yazman dlegiyle :))

    YanıtlaSil
  39. blogunuzun yaşını kutlarım.çok güzel bilgilerle paylaşımlarla bizi mutlu ediyorsunuz...mim çok hoş olmuş sevgilerle...

    YanıtlaSil
  40. Doğum günün kutlu olsun GeCe:)Bu sayfalar aracılığıyla, seni tanıdığım için çok mutluyum.

    Sarı civcivine bayılıyordum bu arada senin yaptığını öğrenince çok şaşırdım. Çoook şeker bir şey gerçekten:)

    YanıtlaSil
  41. canım nice yaşlara hep birlikte inşallah:)darısı başıma :))
    miminde çok güzel çok samimi yüreğine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  42. Birinci yaşın kutlu olsun nice yıllara gececim:)

    YanıtlaSil
  43. Gece ilk yaşın kutlu olsun.Nice 11 yıllara.Hatta nice 41 yıllara:))gençsin nasılsa olamaz mı yanee
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  44. gece'nin doğum günü kutlu olsun.Bir yılda bebeğini bu kadar hızlı büyüttün,inşallah ikinci yılda torunlar da olur.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  45. Nice Nice yıllara GeCe cim. Çok severek okuyoruz seni.
    ayrıca mimi okuduğumda çocukluğumuzun bir çok açıdan benzediğini farkettim.
    Levi's 501 ne önemliydi yahu gerçekten, sonradan uzun yıllar denimde çalışınca çok daha güzel kumaşlar çok daha güzel modeller gördüm ve ben de almadım

    YanıtlaSil
  46. Kutlarım gece .Darısı bizim başımıza.
    Nice seneler birlikte olalım inşallah.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  47. Nice yıllar ve daha nice yazılar!birincİ yılını kutluyor ve ilgiyle takip ediyorum,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  48. blogunun yaşı kutlu olsun hep aramızda olman dilegiyle sevgili gece
    bizleri aydınlattığın için binlerce teşekkürler

    YanıtlaSil
  49. nice yıllara canım seni başarılarından ötürü tebrik ederim.biraz geç oldu ama kusura bakma.

    YanıtlaSil
  50. daha nice nice yıllara gececim:) kutluyorum seni ve bloğunu ilgiyle takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
  51. Gece blogunla nice başarılı yıllar dilerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  52. bloğunun 1. yaşını kutlarım,hayırlı olsun.
    nice yıllara..

    YanıtlaSil
  53. İyi ki varsın Gece. 1. yaşınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  54. blogunuzun birinci yılını kutluyorum inşallah daha uzun yıllar güzel paylaşımlarla birlikte oluruz iyiki varsınız iyiki geceyi açmışsınız sevgiler

    YanıtlaSil
  55. Gece'cim öncelikle 1.yaşınız hayırlı uğurlu olsun efendim...
    Sizleri daha uzuuuuun yıllar aramızda görmekten mutluluk duyarız:)
    Sonra da,Mim için verdiğin cevaplar çok hoş,teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  56. Blogunun nice doğumgünlerini kutlayalım inşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  57. Birinci yaşı kutlu olsun blogunun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  58. yorum bıraktım sanıyordum ama diyorum alzheimer oluyorum diye gülüyorlar bana daha nice seneler diliyorum gece iyi ki blog açmışsın mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  59. 60 yıldız parlamış bile, Nice yıllara GECE..

    YanıtlaSil