6 Mart 2009 Cuma

# Düşünce Yazıları

Araştırma Görevlileri Üniversitede GeCe'ledi

http://www.radikal.com.tr/Default.aspx?aType=RadikalDetay&ArticleID=924870&Date=06.03.2009&CategoryID=77 adresinde arkadaşlarımızın yaptığı eylem haberini okuyabilirsiniz.

Belki akşam haberlerde de gördünüz. Ben şahsen kalmadım ama gönlüm ordaydı desem.

Durumuzun kişisel meselelerle alakası yok ve bu toplantıya İstanbul'un diğer üniversitelerinden de katılım oldu. Nihayet sesimizi duyurmayı başardılar.

Eğer gündem oluşursa dava süreci daha hızlı ilerleyecek. Bakalım hayırlısı ne olacak.

Yurt genelinde 10 binden fazla araştırma görevlisi bizim üniversitede ise 900 e yakın araştırma görevlisi risk altında.

Merak ediyorum biz gidersek gelecekte üniversitelerin hali ne olacak. Beyin göçüne karşıyım ama insanı buna mecbur ediyorlar. Bu süreç sonunda çok kişi kesinlikle başka ülkelere gidecek. Herkes böyle şeylerden bahsediyor son günlerde.

11 yorum:

  1. evet ben de dün haberlerde izledim.
    Çok üzücü gerçekten.Sesi yükseltmek için çok düşünüyoruz nedense.Çok bekliyoruz.Bu arada olan oluyor.
    Sen hangi üniversitesin? ben İst.üniv.master yaptım.Maaşlar çok düşük:))diye araş.gör.olarak kalmak istemedim.Doktora yapmak istiyorum da vakit yok.

    YanıtlaSil
  2. Ben de izledim ve gerçekten üzücü.Bunlara gerek bile kalmamalı aslında.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. şimdi haberlerde seyrettim.acaba bunlardan bir gecemi diye geçirdim aklımdan.ama sen yokmuşsun dilerim sesinizi duyan birilieri çıkar....

    YanıtlaSil
  4. Ben izlemedim ama senin sayende haberdar oldum. Çok üzücü bir durum. Amacının siyasi kadrolaşma olması çok daha üzücü geldi bana. En iyi şekilde sonuçlanmasını dileyorum.

    YanıtlaSil
  5. Canım öncelikle cevap verdiğin için çok teşekkür ederim.Btemplateste çok güzel şablonlar var fakat üst tarafta kumanda paneli gözükmüyor:))onu çözemedim bir türlü sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Umarım sesinizi duyan aklı başında birileri çıkar. Haklıların galip gelmesini dilerim hayırlısıyla...

    YanıtlaSil
  7. inş en iyi şekilde sonuçlanır ....
    bu ülkede aklı başında olanlar.....

    YanıtlaSil
  8. Sen yüksek lisans, doktora için 8 yılını harca, ondan sonra da kusura bakma kadro yok desinler. Saçmalık. Ben hasbelkader 33'e geçtim ama bizden sonra durum sakat. Bu yüzden asistan da alamıyoruz. Üstelik bizimki Eczacılık Fakültesi olunca eczane açmayıp okula girip sefil olmak isteyen öğrenci sayısı da o kadar fazla olmuyor. Olanları da doktora sonrası yolluyorlar. Kaç tane yetişmiş eleman Sağlık Bakanlığı'na geçmek zorunda kaldı bu son yıllarda, sayısını ben de unuttum.

    YanıtlaSil
  9. Dün haberlerde izlemiştim
    Çok yazık çok

    YanıtlaSil
  10. Birlik halinde olmanıza çok sevindim. Yapılması gereken bu aslında.

    Haberin altına doktora tezini hazırlayan ve asistan olarak çalışan arkadaşımızın da yazdıkları, durumu gayet iyi anlatıyor.

    Umarım herşey istediğiniz gibi kalır. Bunun çok önemli olduğuna inanıyorum.

    Sizleri kapının önüne koyarlarsa, geriye ne kalacak? Her yeri özelleştirdikleri gibi, işten anlamayan insanlarla mı dolduracaklar sizlerin yerini ?

    Amaçları ne gerçekten çok merak ediyorum. Hayırlısı...

    Öpüyorum çok, iyi hafta sonları Ce ve sana canım.

    YanıtlaSil
  11. Resmen beyini ve aklli insanlari gocettirmek icin ellerinden gelenei yapiyorlar :(( Umarim kafalarina kocaman bir tas duser de akillari baslarina gelir :(

    YanıtlaSil