15 Mart 2009 Pazar

25 yorum:

  1. Günaydın gece'cim, beni aldın götürdün şimdi oralara. Kardeşimi yolcu edicez İstanbul'a bir kaç saate kadar... Ce ile sana iyi pazarlar tatlım...

    YanıtlaSil
  2. Memleket bir baska... kokusu, tadi, manzarasi... Tskler.. medinem

    YanıtlaSil
  3. Günaydın iyi pazarlar dilerim şimdi dışarda biryerlerde olmak vardı neresi olursa ofis dışında heryer kabulüm :)

    KEyifli pazarlar dilerim sizlere canım benim ve bu gün çalışan herkes için eğlenin olur mu :)

    YanıtlaSil
  4. Bu fotoları görünce farkettim ne zamandan beri gitmedim oralara. şu yağmurlar dinse de o görüntülerin içinde bende olsam.

    YanıtlaSil
  5. deniz bulanmış yağmurdan sonra..

    çok güzel karaler,emeğine sağlık..

    mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
  6. İstanbul' u özlemişim çok güzeller gececim.

    YanıtlaSil
  7. dün evine giderken çektin buraları dimi...anladım..ne kadara da güzel çıkmışlar..

    YanıtlaSil
  8. huzur verici kareler..
    iyi ve mutlu pazarlar.
    eline sağlık Gece

    YanıtlaSil
  9. Resimlere bakınca aklıma hemen Orhan Veli'nin "İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı" şiiri geliyor. Yalnız burada şairle aramda bir fark var; ben, senin resimlerine bakarak sessizlik içinde izliyor ve dinliyorum o canım şehri, İstanbul'u...

    YanıtlaSil
  10. tam bakıp bakıp hayallenmelik fotoğraflar olmuş gececim...
    eline sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Harika manzaralar,içim açıldı.Teşekkürler hayatım.

    YanıtlaSil
  12. Gece'ciğim sana bir şey soracağım.Kapatılan bir bloğu yeniden nasıl aktif hale getirebilirim.Bana yardımcı olabilirmisin.Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. harika fotoğraflar çekmişsin Gece. İçim açıldı.. İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  14. BEN İSTANBUL AŞIĞIYIM ÇOK GÜZEL RESİMLER VALLAHİ ÇOK MEMNUN ETTİN BU RESİMLERİ KOYUNCA...

    YanıtlaSil
  15. wordless sunday in konuşan güzel fotoları beni dinlendirdi...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Resimler çok güzel orda olmak istedim

    YanıtlaSil
  17. fotoğraflar harika! içim açıldı baktıkça:)

    YanıtlaSil
  18. harika dinlendirici fotoğraflar...

    YanıtlaSil
  19. Biz gidemedik ama sen ayağımıza getirdin. Ne güzelll. Sağol canım.

    YanıtlaSil
  20. gececim fotoğraflar harika olmuş.
    Şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını satayım...

    YanıtlaSil
  21. Deniz,süt liman da olsa,hırçın huysuz veya dalgalı da...Bence her şeye bir anlam ve ekstra değer katıyor...Neşeye,hüzüne,aşka,yaşamave sanırım en çokta fotoğrafa:))Harika kareler çok beğendim hele
    2.ye bayıldım sevgili Gece...Eline emeğine sağlık...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Bu yazı yazısız ya; ben de yorum yazmıyorum işte hıh:))))

    YanıtlaSil
  23. ne güzel görüntüler,süper bir haftasonu olmuş,çok belli...

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel canım
    İnsan huzur buluyor
    Tüm olumsuzluklarının yanında seviyorum ben İstanbul'un her yerini

    YanıtlaSil