13 Mart 2009 Cuma

# Gece's Blogger Templates # şablon

GeCe's Blogger Templates


Yok artık dediğinizi duyar gibiyim ama bu çok önceden hazırlanıp gizlenmiş bir blogdu. Bir tek banneri eksikti onu da hemen yaptım.

Aslında şablonun çoğu sipariş üzerine yaptığım ama sonradan vazgeçilen resimlerden oluşuyor ben de kendimde kullanmak istedim.

Buu blogumda da yaptığım şablonları yayınlayacağım, ingilizce yazacağım bu blogu zaten söze pek gerek kalmıyor, görsel ağırlıklı.

Buradan yaptığım her şablonu duyuruyorum zaten bu yüzden ingilizce olmasında sakınca olmaz diye düşündüm, biraz da dünyaya açılalım, yetmezmiş gibi.

Daha pek dolu olmayan bu bloga eski yaptıklarımı da koyacağım ama henüz düzenlemeye vakit yok. Eskiden yaptığım iki sütünluların, 3 sütünlu hallerini de oluşturacağım.

Yani yapılacak çoook işim var. İşte burada yeni blogum.

41 yorum:

  1. Harikasın canım süper olmuş şablon kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi fikir, yani her zamankiler gibi süper... Senin beynin sürekli birşeyler tasarlamaya planlanmış, için kıpır kıpır. Aklında birşeyler planlıyorsun ama bunları gecikmeden hayata geçiriyorsun. Önemli olanda bu...

    YanıtlaSil
  3. Kırrrrkbin kere maşallah GeCecim...

    YanıtlaSil
  4. BAK BAK BAK..KIRKBİR KERE MAŞALLAH DİYORUM..

    YanıtlaSil
  5. ne beceriklisiniz ben daha bloğa gadget eklemeyi yeni buldum ...bu şablonların nasıl yapıldığınıda anlatsanız....*kelebek*...

    YanıtlaSil
  6. Hakikaten düşüncelerin uygulamaya geçmesi, yani hayal değil, hareket var sende .Çok güzel GeCe bayıldım enerjine. Sen koç burcu filan mısın yoksa ? Her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Aynı anda bir sürü işi yapan insanlara hayranım ..

    şablon temalı blog beğendim,ama necizane fikrimi söylemek istiyorum..
    bence bu blogun teması sizi yansıtmıyor,yani benim sizden hissettiğim enerjiyi yansıtmıyor..

    benc ebu temayı da değiştirmelisiniz,bu kadar da yetenekliyken üstelik..

    YanıtlaSil
  8. canım en büyük hayalim burayı değiştirmek ama malasef daha oturtamadım kafamda çünkü bambaşka olmasını isterim yapabilirsem eğer

    YanıtlaSil
  9. Sayende anlayabileceklerimi öğrendim. Sana mail atmıştım. Beni geri çevirmedin. Ellerine sağlık yolun çok açık olsun Ge-Ce' cim.

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller.. ellerine sağlık...bende istiyorum oğluşumun bloğuna değişik tema ama :(
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  11. maşallah,maşallah hepsine yetişmek maşallahlık bir iş.

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller canım ya ellerine sağlık beceriklisn ama ayrıca renk uyumları zevkinde tartışılmaz yani:))bende böyle güzel blog süslü blog istiyorum nasıl yapcam ya:((((yardımmmmm.........

    YanıtlaSil
  13. ben bu kuşları bir yerlerden hatırlıyorum. :) Aslında sonradan çok hoşuma gitmişti amaaa! :) Hayırlı olsun yeni blogunuz da...

    YanıtlaSil
  14. Ayy çok şirin, çok güzel görünüyor.
    İşte anlatmak istediklerimden biri buydu; şu küçük kuşlar :))

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. hayırlı olsun bayılıyorum yaptıklarına.bir ara bende istiycam vallahi....ellerine sağlık.çok hoş bir blog olmuş...

    YanıtlaSil
  16. harika olmuş supersin.. yeni blogun hayırlı olsun.. cıvıl cıvıl bayıldım..

    YanıtlaSil
  17. Aaa bildim bildim işte :) Memnun oldum sevgili koç, ben de hayalci balık :)

    YanıtlaSil
  18. çok iyi düşünmüşsün ama indirilebilen şablonlar koymayacak mısın? ücretini de belirlersin. isteyen o ücret karşılığı indirir. yani sadece yaptıklarını tanıtıp istek üzerine yenisini mi yapacaksın?

    YanıtlaSil
  19. maşallah canım ya ne kadar güzel şeylere emek veriyorsun. hayırlı olsun yeni blogun..

    YanıtlaSil
  20. maşallah gececim maşallah, neye el atsan en iyi şekilde başarıyorsun.

    YanıtlaSil
  21. hayırlı olsun....emeğine ,uğraşına sağlık...tebrikler...

    YanıtlaSil
  22. Bravo Gece.. ingilizce blog çok iyi bir fikir. üstelik çok güzel şeyler hazırlıyorsun. bunları tüm dünya görmeli:)

    YanıtlaSil
  23. şablon çok güzel bencede gececim ama benim bi sorunum var senin sayfayı açtıgımda pcm donuyor.bayağı bi bekliyorum açılması için.tabii benim pc nin hafızasının neredeyse son limite dayanmış olmasından kaynaklanıyor sanırım bu sorun.yeldanın sayfasında da aynı sorunu yaşıyorum.bi de buna vakit sorunumu ekleyince son günlerde güzel ve beni motive eden yorumlarına tşk edemez oldum.kusuruma bakma e mi .

    YanıtlaSil
  24. Canım hayırlı olsun, maşallah senin hızına yetişmek imkansız, tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  25. Çok iyi fikir Gece cim. Dünya tanısın böyle güzel templateler yappan arkadaşımızı

    YanıtlaSil
  26. sevgili gece bu blog olayını yeni keşfettim.bende birşeyler yapmak istedim ve çabalıyorum.geçenlerde blogumu ziyaret etmişsin ve izleyicim olarak kayıt yapmışsın çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettin.bir ara görüşlerini belirtirsen sevinirim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. harika olmuş bu şablon... neşeli cıvıl cıvıl görünüyor. tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  28. Ya çok hoş olmuş dünde yazmıştım nasıl beceriyorsun maşallahnereden bulp nasıl yapıyorsun anlamadım ama inan bende yapmak isterdim güzel bir beceri nasıl ve nekadara yapıyorsun merak ettim doğrusu yani bu yaptıkların sanırım ücretlidir bana yazarsan sevinirim sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. Senin bu cici bici şablonlarına bayılıyorum maşallah:)


    Virüs ve sayfanla ilgili soruyu ben sormadım,sanırım karışılık oldu:)
    Senin sayfanda bende popup pencere açılmıyor:)
    Ama dediğin gibi bir sürü arkadaşda var:( Umarım herkes temizler..

    YanıtlaSil
  30. canım leyya yazmış ben karıştırmışım sanırım yakınlığınızdan ötürü

    YanıtlaSil
  31. hayırlı olsun yeni blogun,ne güzel şablonlar yapmışsın,birde ben becerebilsem,tam acemiyim bu konuda,bloggerın hazır gadget larını ekliyorumda yeni bir kod eklemeyi beceremedim bir türlü,html nin her yerini denedim yapıştırıp olmuyo bir türlü:( Blogcu daha kolaydı bu konuda

    YanıtlaSil
  32. Süper olmuş,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  33. Süper olmuş,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  34. Nihayet ya.Ellerin dert görmesin.Şablonlarını kullanıma sunacak mısın?

    YanıtlaSil
  35. GeCe'cim :)) Hayirli olsun yeni blogun, ingilizce olmasi cok daha guzel :)) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  36. blog dizaynını ücretle mi yapıyorsunuz?
    evet se kaç para bana mail atarmısınız?
    saygılar

    YanıtlaSil
  37. güzel olmuş..sipariş bir kenara hazır şablonların atması dileğiyle ..

    YanıtlaSil
  38. bence de çok iyi bir fikir ne kadar çok olursa o kadar iyi olur tabi. :)

    YanıtlaSil
  39. çok şık tasarımlar peki bizimde bunları kullanma şansımız varmı

    YanıtlaSil