6 Mart 2009 Cuma

# ben # mim
Sevgili Aşk Meleği beni mimlemişti, parüşütle ilgili sorulardan oluşan bir mimle. Öncelikle onu cevaplayayım.

1-)Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor?
-Biraz heyecanlıyım ama kuş gibi uçacağım ne güzel.
2-) Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?
-Harika bir duygu
3-) Güvenli bir biçimde yere indiniz.Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor.Eğitmen ne söylüyor?
-Tebrik ediyorum.

Paraşütle atlamak yada diğer heyecanlı sporları yapmak isteri, biraz maceracı ruhluyum. Ama zaman zaman da içimi kaybetme korkusu kaplıyor ki Maldivlerde eşime dalış yaptırmamıştım. Oysa bende çok merak ediyorum.

Ancak uçmak çocukluğumdan beri hayalimdir, rüyalarımda hep uçarım. tek boynuzlu kanatlı beyaz bir atım olması ve uçmak en büyük hayallerimden biridir.

İlerde paraşütle atlar mıyım bilemem ama teknenin arkasına takılan paraşütle uçmuştuk eşimle. Kalkış anında kalbim güm atıp bacaklarım titrese de, havalandıktan sonra hiç inmek istememiştim.

Ben de Ferulago, Voodoo-Bird ve 3prenses'i mimliyorum arzu ederlerse.

Yukardaki resmi bu sabah çektim. Çok yağmur yağıyodu. Bugün iliklerime kadar ıslanmak istedim yağmurda, öyle güzeldi yani. Barajlarımız da neredeyse doldu, çok güzel bir haber.

8 yorum:

  1. cuma sabahı çok güzel duygularla çoşmuşsunuz çoşkunuz daim olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. aaa ben teknenin arkasına bağlı o paraşütle uçtuğunu bilmiyordum. adı her neyse artık. çok istedim yapmayı bende hala hayalimde ama korku var yine de. deneyim sahibi olarak görüşleri aldıktan sonra kısmetse yaza deneyebilirim. atlama fobimi yenersem tüm o sporları yaparım bende. sevmesine severim de işte cesaret lazım bir yerde :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili arkadaşım şablon konusunda
    mümkünse yardım rica ediyorum.Kullandığın bir site varsa adresini verirsen sevinirim sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. eveeet sabah çok güzel yağdı şimdiyse günlük güneşlik))
    umarım birgün paraşütle atlarsın..şahsen ben korkarım gibime geliyor)

    YanıtlaSil
  5. öncelikle resim çok başarılı.uçmaya gelince birgün muhakkak denemeliyiz...
    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  6. heyo heyo be güzel yazmışsın:))

    YanıtlaSil
  7. çok harika bir duygu uçuyorsun kuşlar gibi özgür..denemeye değer..
    sevgiyle.....

    YanıtlaSil