22 Mart 2009 Pazar

23 yorum:

  1. fotolar harika. çok aydınlık. bu arada google aramalarındaki binlerce kişi içinden birinci sayfada olman da ayrıca sevindirici canım. tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. tebrikler canısı kitaplar da yenilcek gibi duruyor harika...

    YanıtlaSil
  3. Pazarımıza neşe katıyorsun GeCecim...İlk ve son resim süper..İlk sıraya düşmenin, içeriğini güncel ve sağlam tutmanda çok etkisi var...sevgiler,mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
  4. bu wordless sundaylerini çok seviyorum.sabah bu kız bu gün ne koydu diye düşünmüştüm.mesaj alıntı.
    ,sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. fotoğraflara bayıldım.yeni alınmış kitabın sayfalarının kokusu geldi burnuma.bayılırım:)
    ayrıca son fotoğraf için tebrik ederim:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler Gece
    Emeklerinin karşılığını almaya başlamışsın.Ne mutlu sana.
    Number one arkadaşıma yaşını da bilmiyorum kardeşime de diyebilirim:))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. uff yazmadan durmak çok zor bu kitapların hepsini yeni aldım çocuk gibi mutluyum ikisi çok kalın ama okuyacağım üçtanesini aynı anda okuyorum şuan

    YanıtlaSil
  8. canım benim, okursun sen ikisini birden. ilk sayfada olman harika :)

    YanıtlaSil
  9. yüreğinin samimiyeti ve güzelliği yaptıklarına çok güzel yansıyor.kitaplar çok güzel ayrıca çok güzel de fotoğraflamışsın ellerine sağlık.google sayfası için de tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  10. kitaplar içinde geçen bir pazar sanırım. Ne güzel. Tam benlik. Kitapların arasında kaybolmaya bayılıyorum. ama karışan görüşen olmayacak. bırakacaklar beni kendi halime.
    güle güle oku yeni kitaplarını. Sen de yeni kitap alınca çocuk gibi sevinenlerdensin demek. ben de öyleyim :)
    bi oku beğendiklerini bize de önerirsin.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler hayatım,daha iyilerini hak ettiğine inanıyorum.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Fotoğraflar çok güzel, kitapla dolu bir pazar, dün yeni kitaplar mı alındı?

    YanıtlaSil
  13. kitap,kitap onsuz bir dünya düşünemiyorum,çekimlerde harika,teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
  15. Merhaba arkadaşım hayırlı olsun :)
    Senin adına çoık sevindim..
    Sitenini örgüknit ablamın vesilesiyle keşf ettim...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Kitapların miss kokusu geldi adeta:))
    tebrikler bu arada...
    sevgiler bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  17. Onca kişi arasından ilk sayfada olmak mı ? Süperrrrrrr. Tebrik ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Kitap okuyasım geldi, harika fotoğraflar bunlar :)

    YanıtlaSil
  19. kitap alınca bende çok mutlu olurum.seninki kadar güzel resim çekmeyide çözemedim hala.bide bişey soracaktım.blogere 1 resim 1 yazı sonra tekrar resim nasıl ekleniyor.ne yaptıysam olmadı.sonraki resim hep en üste çıkıyor.anlatmışmıydın bilmiyorum ama yardım edersen çok sevinicem:)

    YanıtlaSil
  20. *kelebek*her kitabına teker teker kondu .keyifli okumalar diler..ayrıca tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  21. gökten kitaplar düştü bir taneside virgonun başınnaaaa

    YanıtlaSil