5 Ekim 2008 Pazar

# Gezi # mısır

Geldim Geldim


Dün gece geç saatlerde evimize geldik çok şükür. Tatilimiz iyi geçti, iliklerimize kadar ısınacak şekilde güneşlendik, sabah bir yere yetişme telaşı olmadan yatakta keyif yaptık, akşam yıldızların altında ve rüzgarın tatlı esintisinde hayallere daldık, hiç yemek yapma derdi olmadan karnımızı doyurduk...

İnsanın yılda bir iki kez böyle mola vermesi gerekiyor. Zihnini ruhunu dinlendirmesi, zamanın akışına dur demesi, sadece anı yaşaması...

Tatil çok değişkenli bir kavram, uzun bir sürenin ardından erişilmişse tatil için yığınla beklenti oluşuyor, bunlar olmayınca hayal kırıklığı doğuyor. Bizim bir beklentimiz yoktu. Sadece kafamızı dinleyelim o kadar. Beklentilerimiz az olduğu için karşılaştığımız hoş şeyler bizi olabileceğinden daha fazla sevindirdi, memnun etti.

Ama gelince biraz hüzünlendim. Ülkemizde yine terör olayları olmuş, haberim yoktu. Haberim olmadığı için kendimi suçlu hissettim. Bazı blog arkadaşlarımın bayramı iyi geçmemiş üzüldüm, dertli insanlar varken keyifli günlerimi yazmanın hoş olmayacağını düşündüm. Biraz içim buruklaştı aklım karıştı.

Yine de gördüğüm güzelliklerin bakan kişilere keyif verebileceğini düşünmek beni rahatlatıyor. Yığınla resmin arasından seçilip düzenlenmesi, tatil anılarımın yazılması yarına kalıyor malesef. Şimdi tatil artıklarıyla başetmem gerekiyor. Çamaşırlar, ütüler, market alışverişi vs.

Yarın uzun bir aradan sonra işe döneceğim için heyecanlıyım. Odamı ve iş arkadaşlarımı özledim. Ancak bu çalışma döneminde çok planlı çalışmam gerekiyor. Kafamdan sürekli programlar yapıyorum. Tabi önce tatil resimlerini ayarlayacağım.

Bloguma da fena alışmışım. Açalya'nın yazdığı cümle çok hoşuma gitti: "Ilk gunler ellerim kasindi nete giremedim diye, ama zamanla alistim." Aynen ben de böyle hissettim. İnsan gerçekten bağlanıyor. Tabi bu daha çok insan tarafından okunduğumu farkettiğimden beri böyle. Ne güzel.

Not:Delfina'ya yazdığım bir yoruma karşılık bana kendi blogunda yazdığı cevap çok hoşuma gitti, sıcacık bir tavrı vardı. Çok teşekkürler Delfina.

8 yorum:

  1. Hoşgeldin, tatilinin keyifli geçmesine sevindik. Tatil dönüşü ülkemizdeki gelişmeler hepimizi üzdü, Allah rahmet eylesin şehitlerimizi.

    YanıtlaSil
  2. bende hoşgeldin diyorum...aslında bizde üzüldük şehitlere ve de erkek çocuk annesi olunca bu duygu dahada yoğun oluyor zaman geçiyor ve büyüyüp askere gideceği zamanı düşününce içim parçalanıyor.Ama kaderde ne varsa oluyor ve bende allah rahmet eylesin diyorum.
    Hayat devam ediyor sabırsızlıkla resimlei bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru söylüyorsunuz. Beklentimizi yokken dahada mutlu oluyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Keyifli tatil gecirmenize sevindim, insana böyle tatiller cok lazim bu zamanda özellikle stres dolu hayatimizda.
    Insallah bir böyle tatilde bana nasip olur seneye artik:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tekrar hoşgeldin ablacım :))

    YanıtlaSil
  6. güzel bir tatil zihni dinlendirir...her nekadar kimimiz sevinçle kimimiz hüzünle geçirsekte bayramı içimizden birinin mutluluğu paylaşmak için burada olan herkese sevinç olarak yansır.bence bunun suçluluğunu hissetme.(bu arada galiba tuhaf bir cümle oldu.ben bu yıl tatil yapamadım mazur gör:))
    dinlenmiş,mutlu ve olumlu dönmen bizide sevindirir elbette.
    terör olayları dilerim son olur...yada bu kayıplar..Allah sabır versin ana babalara öncelikle.
    gitmeden..resimleri bekliyoruz.
    peçetelik yapımında takıldığın biryer olursa yardımcı olabilirim..sevgilerle...

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldinizzz efendim.
    gıpta ettik her halinize;
    neşe verdiniz yazılarınızla
    bizlere,söylenecekler söylenmiş
    bize de onaylayıp susmak düşer.
    sevgilerle Türkiye bugun istanbulun kurtuluşu benim soyadımın değiştiği bir günnnn.

    YanıtlaSil