23 Ekim 2008 Perşembe

# Özel Günler

İyi ki Doğdun Paşa'mız

Bizim ailenin Paşa'sı 6 yıl önce bugün doğdu. Nice mutlu yıllara Paşacık.

Biz üç kız kardeşiz ve büyük ablamın da iki kızı var. Ailemizde bu kadar kızdan sonra bir erkek torunun ne kadar şanslı olduğunu düşünün artık.

Paşamız bu resimde 1,5 yaşındaydı. Aile fotoğrafı çekmek için stüdyoya gitmişlerdi. Bir de tek başına pozları var. Kendiliğinden bu pozu vermiş yaramaz. Çok şeker çıkmış, herkes bayılmıştı.

Üzerindeki kıyafeti annem dikmişti. O yaşta beyefendiye takım elbise yaptık. Ben de pötikareli kumaştan bir papyon yaptım. Büyümüş de küçülmüş haliyle dolaşıyordu.

Henüz anne olmadım ama üç kere teyze olmakla anne olmuş kadar oldum. Onların her yaşlarında yanındadım ve umarım hep olurum. Tüm yeğenlerimi anneleri gibi seviyorum ve onlar benim canlarım. Dünya bir yana onlar bir yana benim için. Allah'ım sen üçünü de koru.

Güzeller güzeli yakışıklı paşamız, seni çok seviyorum. İyi ki varsın bitanem benim.

10 yorum:

  1. amin canım, maşallah diyelim nazar değmesin, gerçekten çok tatlı, allah uzun hayırlı ömürler versin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Aman yarabbiiim o nasıl poz vermek öyleee :)) teyzesi ben söylüyüm bu paşa çok can yakacak ilerde :D Nice senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Paşacık herzaman ki gibi sevimli burada da. Artık yeğenler de büyüdü senin. Ben de yeğen de yok, var da büyük hepsi:) Artık teyze olmak istiyorum. Kimin teyzesi olacağım anlaşılmıştır umarım :) Nice sağlıklı, uzun yıllar paşacığa...

    YanıtlaSil
  4. mesaj alındı ama ne zaman gerçeğe dönüşecek bilemiyorum sevgili nes'ciğim.

    YanıtlaSil
  5. O parmak ne oluyor öyle aman Allah'im, cocugun pozu bile yakiyor:)
    Allah hayirli saglikli ömürler versin Pasa'ya:)

    YanıtlaSil
  6. Cooookk tatlii
    Allah naazarlardan saklasin
    Nice mutlu yillara

    YanıtlaSil
  7. Paşa'ya mutlu yıllar diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. hehe poza bak canım ya maşallah diyelim nazar değmesin tü tüüüü nice senelere

    YanıtlaSil
  9. İyi ki doğmuş Paşa'nız.

    YanıtlaSil
  10. Nice senelere...Maşallah Paşa'yaa

    YanıtlaSil