19 Şubat 2014 Çarşamba

# Gece's Blogger Templates # Satılık Temalarım

Satılık Temalar: Romantic Chic


Merhabalar

Biliyorsunuz uzun zamandır tasarım yapıyorum. Bu güne kadar yaptığım tüm temalar sipariş üzerine blog sahibinin isteği üzerine hazırlanmış olanlar. Tasarım aşamasında onların istediği sonuca varmak için birkaç deneme yapmamız gerekiyor bazen ve deneme tasarımlar elimde birikiyor. Yaptığım taslakların kullanılmaması, onların güzel olmamasından değil, blog sahibinin kendisi için hayal ettiği şeyi yansıtmıyor olmasından kaynaklanıyor. Bazen onlar tam olarak ne istediklerinden emin olamıyor, görünce şekilleniyor; bazen de nasıl bir tema istediğini anlama/anlatma konusunda sorunumuz oluyor. Sonuçta hangisi olursa olsun ben örnek olarak sunduğum her temada içime sinmeyen bir çalışma yapmıyorum.

Bu elimde birikmiş olan temaları hala bitiremediğim portföy sitemde satışa sunacağım. Ancak yavaş yavaş buradan başlamak istedim. Yukarıda önizlemesi görülen tema satılıktır ve talep eden ilk kişinin olacak. Tema hakkında biraz bilgi vermek istiyorum

  • Bu temada "your blog name" yazan kısım sizin blog adınızla değiştirilecektir.
  • Üstte iki sıra menü ile çoklu bağlantı vermeye izin verir.
  • Header altında yer alan üç adet görsel, yerleşim bölümünden resim gadgeti ekler gibi çok basit bir şekilde eklenebiliyor. Dilediğiniz zaman istediğiniz görselleri ekleyebileceksiniz. Bu açıdan özellikle üretim&satış odaklı bloglar için uygun bir temadır.
  • Sağda yer alan sosyal ikonlardan hangilerini kullanıyorsanız onlar eklenecek şekilde yeniden düzenlenecektir.
  • Text metinlerde blogger panelinde yer almayan özel bir font kullanılmıştır
Temayı yakından incelemek için buraya bakınız.

Tasarım ücretine dahil olanlar:
  • Tema özelleştirmesi
  • Yükleme
  • Gadgetleri, linkleri yerleştirme
  • İlave eklentiler (facebook, twitter kodları, paylaşım ve ilginizi çekebilir fonksiyonları)
Bu temaya talipseniz bana gecedesign@gmail.com adresinden mail atabilirsiniz.

Not: Bu tema tamamen hazır olduğu için bir iki gün içinde kullanılmaya başlanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder