8 Şubat 2014 Cumartesi

# mim

Sevgi Dolu Bir Mim

O kadar uzun zamandır mim yazmadım ki şimdi mimlenince canım yeniden istedi. Normalde mimlerin insanları yazmaya teşvik etmesi için türetildiğini düşünüyorum, ben zaten sık yazdığım için gerek de görmüyordum. 

Ama bu mimin konusu ilgimi çekti. Daha doğrusu aslında karşı cinsle aramızdaki sevgiyi konu almasına rağmen, anne olduktan sonra sevginin başka türlerini de gördüğüm için, soruları cevaplarken içimde yeniden tanımlanmış olan sevgiyi yazmak, yazarken farketmek istedim.


1- Sevgililer günü sizin için önemli mi?
Hayır değil, sadece sevgililer günü için değil doğum günleri hariç diğer özel günler için de böyle hissediyorum.

2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
İyi sevgili koşulsuz sevmeyi başarabilen kişidir. Sevgisi hiç bir şeyden etkilenmez, hep içinde taşır.

3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu?
Ben unuturum ama o unutmaz ;) Unutsa önemsemezdim.

4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın istersiniz?
Eşim ihtiyaç duyduğum şeyleri alma konusunda çok becerikli ama hiç bir şey olmasa da sevgisini göstermesi yeterli olur ki bunu her fırsatta yapmaya çalışır.

5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?
Genelde ben de ihtiyaç listesinden birşeyler alıyorum ve özenli bir sofra hazırlamaya çalışıyorum.

6- Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz?
 
Bu yıl kutlayabileceğimizi pek sanmıyorum ama her halde evde oluruz :)

7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı?
 
Sevgilier gününe önem vermediğimi ifade ettim ama bu kutlama yapılmaması anlamına gelmiyor. O gün olur başka herhangi bir gün veya günler olur farketmez, kutlamalar ilişkilerde yer almalı. Evlendikten sonra da önce de. 

8- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz?
 
Onların aşkını görme şansını yakaladığım için memnun olurdum.

Sevgili kedili eve (
http://kedilievintarzi.blogspot.nl) mim için teşekkür ediyorum.

5 yorum:

  1. teşekkürler,çok tatlısın,sevgililer günün şimdiden kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. İyi Sevgili tanımını çok sevdim.Gerçek sevgi koşul götürmez değil mi,ne mutlu sana:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili gece samimiyetine ve bilgine güvenerek sana bir şey sormak istiyorum. blog uzantısı tr eklendiğinde beri izleyici gadgetimi göremiyorum friend connect ayarları anasayfa url si ile uyumlu değil mesajı veriyor . Bu konuda bilgin varsa ve cevap verirsen çok memnun olurum. şimdiden teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba o hatayı ben hollandada olduğum için yasamadım (ordan bakılınca benim blogumda sorun gözüküyormu bilmiyorum tabi) ben baktığımda tüm bloglar sorunsuz. Bunu düzeltmenin yolunu bir çok kişi yazdı blog listemde gördüm, eğer google da aratırsan bulacağını düşünüyorum. Diğer yandan bir süre sonra kendiliğinden düzeleceğini de düşünüyorum

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil