10 Şubat 2014 Pazartesi

# Luggage scooter # scooter bavul

Luggage Scooter

Uzun zaman oldu bir uçuşum sırasında scooter şeklinde bir valize sahip bir adam görmüştüm. Adamın tipi scooter için çok uygunsuz görünüyordu fakat doğrusu pek de özendim. Sık seyahat ettiğimiz için özellikle kızım için ne hoş olurdu diye düşünüyorum. Kocaman havaalanlarında hız kazanmak için bire bir.


Bu scooter kabin bagajı boyutunda bir valize entegre halde. Ayakla basılan yer yukarı kaldırılınca sıradan valiz haline geliyor. Fotoğraftaki model Samsonite Micro modeliymiş ve fiyatı hiç de ucuz değil. Ancak google da luggage scooter diye aratınca, farklı fiyat ve markalarda modeller çıkıyor. Zamanla daha farklı alternatifler çıkacağına eminim. Bazı görsellerde normal scooterların ön kısmına bir çeşit çanta bağlandığını gördüm. Kabine sıradan bir scooter sokma izni olur mu, kabin bagajına sığacak ebatta bir scooter bulunur mu ya da sığar mı bilmiyorum. Fakat fikir gerçekten çok hoş.

Belki ilgilenenler olabilir.

4 yorum:

  1. Süpermiş:)Bence de zamanla seçenekler çoğalır ve günün birinde bir bakarız bütün valizler böyle olmuş:)Kabine sığsa izin verirler ama sanırım normal scooter'lar katlanmıyor.Baston gibi katlananı yok mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba scooterların da katlananları var emin değilim ama gördüm gibime geliyor

      Sil
  2. İyi fikir:-) Ama en kalitelisinden almak gerek, derme çatma bir şey başa iş açabilir:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bi de havaalanında doktor aramayalım

      Sil