30 Kasım 2012 Cuma

# blog teması # Gece's Blogger Templates

İki Blogger Teması: Eğlenceli Pastalar ve Turkuaz Eşarp


Blog tasarlama özlemimle ortaya çıkan ilk tasarımlar. İlki Eğlenceli Pastalar ki pastalara yakışır derecede  neşeli cıvıl cıvıl bir tasarım oldu. Bu temada farklı olarak yazı başlığının yanında tarih bilgisiyle tümleşik şekilde bir resim kullandım. Resmi ayarlamak zor oldu ama sonunda başardım.


İkincisi ise, adı sebebiyle turkuaz ağırlıklı çalıştığım bir blog Turkuaz Eşarp. Didem ile daha önceden başka bir blog tasarımı sebebiyle tanışıyorduk. Bu tasarımda da sade ve şık unsurlar kullanmaya gayret ettim. Ve farklı olarak tarih bilgisi dışarı taşmış şekilde bir tasarım hazırladım. Üstte yer alan ikonlar ise bloggerdan çok wp teması havası kattı.

Yakında üç tema daha bitmek üzere. Bir süredir ara vermek zorunda kalınca iletişim kuramadığım tema talepleri için geri dönüş yapamadım zaman aşımına uğramıştır diye. Eğer o kişilerden biriyseniz, hala tema istiyorsanız gecedesign@gmail.com adresine mesaj atabilirsiniz.

1 yorum: