9 Eylül 2008 Salı

# Amigurumi # Knitting

Salyangoz Sally'nin Arkadaşları

Bizim Sally yalnızlıktan çok sıkılıyordu. Sonra kendisine yeni arkadaşlar edindi. İşte Sally'nin arkadaşları. Cally, Tally, Bally.



Dört kafadar bir araya gelince... Dönmedolaba binmeye karar verdiler.


Şimdi dönüp duruyorlar...

Bu oyuncağı çocuk odalarına ya da beşik başlıklarına süs olarak düşündüm.. İki çubuğun ucuna kurdelalarla salyagozları bağladım, biraz da süsledim. Şimdilik resimlerini çekmek için kapıya astım, hediye edilecek bir bebiş bulununca hemen verilecek.

6 yorum:

  1. Canim harika olmuslar ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  2. çok şeker mobil dönence olmuş,pek afacan salyangoz bunlar, benimde kafamda buna benzer bir şeyler var, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Süperrrrr bayıldım canım bunlara :)

    YanıtlaSil
  4. arkadaşsız olur mu, ne kadar mutlu olmuşlar. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. gece sana ceeee demeye geldim, salyangozlara bayıldım :))

    YanıtlaSil
  6. bayıldım bunlaraaaaaaa

    çok güzeller, nasıl yapıyorsunuz peki?

    YanıtlaSil