9 Eylül 2008 Salı

# Çizimler # Drawing

İzmir'in Kurtuluşu, Bir Doğum Günü ve Yıldönümü

İzmir'in Kurtuluşu'nun tarihi benim için en kolay ezberlenen tarihlerden biri oldu yıllardır. Çünkü bablamın (büyük ablam kısaca bablam, bir de kablam var) doğumgünü bugün. Diğer yandan bu güzel tarih iki yıl önce daha da önem kazandı benim için. 8 yılın ardından Ge ve Ce nin birbirine kavuştuğu gün bugün. 2 yıl geçip bitmesine rağmen hislerimiz ve heyecanımız 10 yıl öncekinden farksız. Çizdiğim çiçek gibi taze ve güzel.

Nice mutlu senelere ablacığım.

Nice mutlu senelere aşkım.

8 yorum:

  1. Bablana hayırlı, uzun ömürler diliyorum, eşin ve sana da upuzun mutluluk dolu yıllar. bir yastıkta kocayınız efenim, bu arada bizim evlilik yıl dönümümüzde yarın :)

    YanıtlaSil
  2. siteme eklemiştim seni oradan bugünle ilgili başlığını görünce daldım sitene.bablanın doğum günü kutlu olsun nice senelere.sizlerede ömür boyu mutluluklar Allah mutluluğunuzu daim etsin.Ayrıca bugün benim içinde önemli çünkü benimde küçük oğlum OGÜN'ün doğum günü.Herkese mutlu seneler.:=)nrhnmrl

    hobiperisi.blogspot

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ge ve Ce, ikinizin de nice mutlu yıllar geçirmenizi temmenni ederim...Bablanı da ayrıca kendi bloğunda kutlayacağım. İzmir'in Kurtuluşu'na gelince Kahraman Türk Askerleri'ne minnettarız.

    YanıtlaSil
  4. evlilik yıl dönümünüzü tüm kalbimle kutluyorum..allah utandırmasın..uzun ve sağlıklı bir ömür geçirmeniz dileğiyle

    YanıtlaSil
  5. :) Babla :) Çok hoşuma gitti :)
    Ne güzel hem babla hemde eşininle mutlu yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Allah nazardan saklasın tüü tüü :) Nice senelere canım

    YanıtlaSil
  7. Bu arada yorumunu ilgiyle okudum umarım bilimsel açıdan çalışmaların su yüzüne çıkar. Birde gel bak yorumlara çok ilginç bir yorum geldi hayret ettim. Yazıya ekledim senin işin sen daha iyi bilirsin sonuçta ama yazdıklarımın doğru olduğu kanısındayım. Müsait olunca bakman mümkünmüdür hatalı bilgi vermek istemem.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bilgilendirme için tşk ederim. Bende 3.aşamada olan biri olarak bu konuda bilgi sahibiyim. Ancak reiki falan yazmaya çekindim biliyorsun hala hurafelik olduğunu sananlar var. İnsan bedenindeki auranın nesi hurafelikse artık.Sevgiler

    YanıtlaSil