3 Eylül 2008 Çarşamba

# Çizimler # Drawing

Kitap Ayıraçlarım

Kitap okurken işaret koymayı genelde ihmal ettiğim için aynı sayfaları tekrar okuyup, sonra okuduğumu anlayıp nerede kaldığımı arama çalışmaları yaptığım çok olmuştur. 10marifet'te gördüğüm çeşit çeşit kitap ayıraçlarından sonra, eh bu kadar da çok kitap okuyorken kendime birşeyler yapayım diye düşündüm. Bu şekilde yapmak aklıma geldi (10 marifettekiler böyle değildi) denedim. Kısa sürede oldu. Bu yöntemin işe yararlığını test etmek için yaptığımdan çok özenli olmadı ama, sanırım daha şık şeyler deneyeceğim. Yapımı çok kolay. Simli yapıştırıcılardan şeffaf bir tabakaya (bir paketin içinden çıkmıştı benimkiler) canınızın istediği desenler yapılır kurumaya bırakılır. Hepsi bu.

11 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş! Bunu ben bile yaparım :))

    YanıtlaSil
  4. Eline saglik,iyi bir fikir,hemde parlak parlak güzel dururlar.

    YanıtlaSil
  5. ay şekerim hepsi çok güzel değişik orjinal fikirlerinize hayranım.

    YanıtlaSil
  6. Valla yine tebrikler... Yaratıcılığın sayesinde bizler yeni yeni şeyler öğrenmeye devam edeceğiz. Benim bile yapabileceğim kadar kolay olmasının yanı sıra çok orjinal, marjinal ve bir o kadar süper çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Kokoş kokoş ama çok ciciler. Ya bak bu arada canım ilk 2 yorum spam temelli sil onları dolar falan gibi abuk siteler bulaşmasın bloguna.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ha bu arada izninle ekledim senin blogu sorun olmaz sanırım.

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker ve pratikler. Senin çizim yeteneğinle biraz uğraşırsan neler çıkar neler. Sadece o simli boyaları kullanmak biraz zor değil mi?

    YanıtlaSil
  10. Craft women beni eklemene memnun olurum ne demek, çocukla çocuk valla hiç zor olmadı. Aslında çeşitli figürleri inernetten çıkarıp saydam olduğu için üzerine koyup süslemeyi düşündüm ama bir an önce yapmak istediğimden masa örtüsünün desenini çıkardım. Şu an aklıma başka fikirler de geldi. Düşündüğüm gibi olursa daha güzel çalışmalar yapacağım. Herkese çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. hem çok pratik hem çok cici, simli yapıştırıcı kullanmaksa süper fikir, ellerine sağlık gece.

    YanıtlaSil