22 Şubat 2016 Pazartesi

# Kitap tavsiyesi

Yunus, Bir Hayalperestin Öyküsü -Sergio Bambaren

Okuduğum kitaplar içinde çocuk kitapları çok fazla yer tutmuyor. Ama bu konuda bir önyargım yok elbette, kitaplarımı o anki ruh halime göre seçtiğimden, hangisi denk gelirse, hangisi sararsa o şekilde ilerliyorum. Bu kitap da böyle bir anda karşıma çıktı ve içimi sıcacık yaptı. Unutmak istemeyeceğim cümlelerle dolu. Bu yüzden bir kısmının burada kalmasını istedim. 

İyi bir hayalperestim aslında, sadece bazen hayat gerçekten çok yoğun oluyor ve hızı başımı döndürüyor. Ara sıra hatırlamak iyi olacak.

İyi haftalar.

2 yorum:

  1. Çok ilham verici sözler..
    Çok konuşasım var bu konularda bu aralar, keşke buralarda olsaydın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuzyuze konusmayi ben de arzu ederdim ama mesafeler sorun degil maillesebiliriz :)

      Sil