19 Şubat 2016 Cuma

# Facebook

Facebook Sayfamız

Yıllarca Facebook'a direndim, nedeni ise pek sevemedim kendisini. Sonra birkaç ay önce Amsterdam'daki bazı gruplara üye olunca daha çok kullanmaya başladım ve gördüm ki bazı özellikleri gerçekten çok pratik. Diğer hesaplarda olmayan artıları da var. Bu yüzden artık bizim de bir sayfamız olsun istedim.

Tabi ki Gece ismi alınmıştı, ben de hem çocuklarımı hem de blogumda yıldız olarak ifade ettiğim takipçilerimi temsilen GeCe'nin Yıldızları dedim sayfamıza. Facebook arama butonunda "GeCe'nin Yıldızları" yazınca çıkacaktır. Bulamazsanız aşağıdaki linkten erişebilirsiniz. Türkçe karakterler olduğundan ( ingilizce karakterli de denedim ama içime sinmedi nedense, böyle kalsın istedim) sayfa linki biraz karışık

Gelmek isterseniz beklerim, daha pek birşey yok ama olacak yavaş yavaş.



Sevgiler

3 yorum:

  1. Sevgili Gece facebook ile ilgili birşey sorabilirmiyim eğer yanıtlarsan çok rahatlayacağım gerçekten. son zamanlarda facebookta hep saldırılar oluyor benim hesabımda da saldırı oldu mesela ilgim olmayan linkler paylaşılıyor şimdi bu saldırılar nasıl oluyor mesela hacer tek başınamı yapıyor bunu bir kişimi yapıyor açıkçası arkadaşımın yaptığını düşünüyorum bir arkadaşımın twitere haclenmişti arkadaşı yapmıştı bu işler bu kadar basitmi oluyor yani demek istediğim mesela bu işlerden anlayan birine gidilse al sana arkadaşımın facebook adresi şu virüs gönder dese bende kabul etsem haclenirmi bu kadar basitmi birde saldırıda tüm pcye hakim olmak mümkünmü belki cevabı uzun ama kabaca birşeyler anlatırsanız çok sevinirim açıkçası pc de hiç bir şeyim yok ama yinede insan kendini berbat hissediyor nasıl korunabiliriz teşekkür ederim sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok fazla bilgim yok ama sosyal medya hesaplarının hacklenmesi pc ye virüs girmesinden farklı birsey. Pc ye birsey olmaz, sadece internet hesabınızdaki fotolar, arkadaş bilgileri gibi bilgilere erişmiş olur. Bunları yapanlar belli kişiler de olabilir otomatik robotlar da. Şifrelerin mümkün olduğunca zor seçilmesinde fayda var.

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim çok naziksiniz yanıtlanmışmı diye baktım meraktan duramadım içim rahatladı biraz pc açısından tekrar teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil