27 Şubat 2017 Pazartesi

# Helodünya

59. Ay Mektubu





Canım kızım, 

Bir ay daha büyüdün ve 5 yaşına son bir ay kaldı. Bu da demek oluyor ki doğumgünü hazırlıklarına derhal başlamalıyım. Ayrıca geçen yıl doğumgünü ertesinde ilkokula başladığın için, okulda tam bir yılın dolmuş olacak. İnanamıyorum.

Bu ay sendeki en büyük değişiklik saçlarında oldu. Bilen biliyor, bu yaşına kadar tokalardan nefret ettin. Toplaşan 10-20 kez anca saçına toka takmışızdır. Üstelik okulda çoğu kız arkadaşın çeşit çeşit modellerle geliyorken senin hep açık ve tokasızdı. Tam nasıl başladı hatırlamıyorum. Önce tek kuyruk yaptık bir hafta on gün falan hep aynı. Sonra iki kuyruk istedin. Bazen de ördük. Şimdilik sadece kuyruk ve örgü olsa da modellerimiz (klipsli toka takmıyorsun henüz) büyük gelişme bu. Fotoğrafta yüzme havuzunun düzenlediği partide, yüzünde (sözde) prenses boyamasıyla görünüyorsun. Ve saçların da örgülü 😍

Bu ay ayrıca bir değişiklik daha var hayatında. Bir sezon gittiğin (eylül-ocak) müzik okulunu bıraktık ve baban sana piyano dersleri buldu. Haftada bir gün birebir dersle piyano öğreniyorsun. Gayet iyi gidiyor, özel bir kitap aldık bunun için. Bazen babanla çalışıyorsunuz evdeki oyuncak piyanolarda. Öğretmenin Çin asıllı bir İtalyan, ondan biraz çekiniyorsun ama gitmek için heveslisin.

Bir de hepimiz için çok değişik bir olay oldu bu ay içinde: Amsterdam'a kar yağdı ve birkaç gün kaldı. Burada bulunduğumuz sürece gördüğümüz ilk ciddi kardı bu. Genelde yağmur gibi sulu yağar ve hiç tutmazdı. Hepimiz çok eğlendik ve kara doyduk. Bu senin yaşadığımız yerde, bilinçli gördüğün ve bu kadar çok olan ilk kardı. Geçen yıl kayak tatilinde görmüştün (ama orası dağ) ve bebekken Slovakya hep karlıydı (tabi ki hatırlamıyorsun), bu sefer kalıcı hatıralar bıraktı sanırım.

 

Nice aylara gülyüzlüm
Annen
Amsterdam

3 yorum:

  1. düne kadar bebe derdim ben bu minnaka.
    artık dolu dolu çocuk diyorum!

    YanıtlaSil
  2. Yine çok tatlış olmuş mektup <3 bu ay mektuplarına yorum yapmaya biraz çekiniyorum, ileride çocukların okuyunca bunları kim bu kadın yaa alakasız yorumlar yapıyor demesinler diye :)) ama eklemeden geçemiycem, eğer saç modeli yapmakta başarılı bir naneysen helo çok şanslı :) benim annem hiç yapamazdı içimde ukte kalırdı balık sırtı örgüler, değişik topuzlar falan :))) hatta bir ara moda çıkmıştı bütün saçı minik minik ördürüp ucuna boncuklar takma. Arkadaşlarımın anaları yapıyordu benim boynum bükük :Pp
    Malesef şimdi kızım da aynı kaderi yaşayacak çünkü ne kadar uğraşsam da, ben de beceremiyorum saç işini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay artık kolay başakçım YouTube da öğretici video çok. Ben severim yapmayı ama dila durur mu o kadar süre hareketsiz hiç bilmiyorum

      Sil