22 Şubat 2017 Çarşamba

Self Challenge 1- cilt bakımı

Anne olduktan sonra kendime ayırdığım zaman miktarı oldukça az. Fakat ikinci çocuktan sonra biraz daha dikkat etmeye başladım ve bence oldukça iyi gidiyorum. Kendi ihtiyaçlarını kişisel bakımını ertelememeye çalışıyorum ama bir mevzu var ki bunu bir rutine oturtamadım. Cilt bakımı.

 
Aslında bu ihmalkarlığımın nedeni çocuktan önce de böyle bir alışkanlığımın olmaması. Aldığım kozmetik ürünlerinin atılma sebebi genelde şişeler bitmeden tarihinin geçmesi nedeniyle olurdu. Bitirdiklerim de oldu elbet ama bir gün kullanıp beş gün unutma şeklinde ilerliyordu.

Bir süredir buna bir düzen getirmeyi düşünüyordum, dün başladım. Şimdi 40 gün süreyle hiç aksatmada  hergün yüz kremimi sürmekle başlayacağım self challenge serisine. 

Yüz kremi olarak özel bir arayışa girmedim. Ne yazık ki çok kuru olan cildime tam tatmin olduğum ürünü bulamadım. Elbette yeni çıkan ve hiç denemediğim ürünler vardır ama arayıp uğraşmak istemiyorum. Saf Hindistan cevizi yağı aldım, onunla başladım ve kuru cildime gerçekten çok iyi geldi. Fakat asıl yapmak istediğim şey şu:

- krem sürme süresi ortalama 30sn sürüyor diyelim. Bu süre boyunca niyet içinde olmak. Yani krem sürüyorum, iyi gelecek, cildim güzelleşecek... gibi düşüncelerle eylemimi beslemek.
- krem sürerken yüzüme masaj yapmak, aynı zamanda dokunduğum için bir nevi kendini sevmek
- işlem bitince aynaya bakıp iyi hissetmek. 

Böyle düşününce, bu pozitif eylemi krem değil su ile bile yapsanız ciltte olumlu bir değişim olacağına inanıyorum ben. Asıl derdim bunu rutine oturtmak tabi, bakalım ne kadar başarılı olabileceğim.

Hadi bana kolay gelsin :)

5 yorum:

  1. 2 çocukla hayat zor gerçekten ama bakım işi biraz da tarz işi. Ben eskiden beri hiç yapamadım o işi bana göre değil kremlerle bakım yapmak :) Size kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Nasıl gidiyor cilt bakımınız? Ürünün faydasını gördünüz mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullandım ve devam ediyorum çok iyi geldi, üstelik her yeni üründe alışana kadar sivilce falan olurdu bunda hiç birşey olmadı bayıldım

      Sil
  3. Hasas bir cildim var ben de denemek istiyordum şimdi daha da ümitlendim. Göz çevresi için böyle doğal bir seçenek var mı? Kaz ayakları belirmeye başladı zira :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda benim de birşeyler yapmam lazım bir ürün aldım birkaç gün önce deneyeceğim bakalım

      Sil