3 Ekim 2013 Perşembe

# iphone video ses sorunu # ses kayıt problemi

Telefondan video çekerken ses kayıt sorunu

İki ay kadar önce iphone telefonumdan video kayıtlarını yaparken sesleri kaydetmemeye başlamıştı. Telefon da çok eski değil, acaba ne oldu diye kafa yormuştuk eşimle. Aramalarda konuştuğumuzda ses gidiyor sadece videolarda sorun oluyordu. 

İnternette bir sürü yere baktık, bizim duruma uyan pek birşey bulamadık. Sonra bir yabancı forumda şeffaf koruyucunun sebep olabileceği yazıyordu. Telefonu aldığımız zaman arka koruyucuyu çıkarmadan kılıfa takmıştık. Meğer o şeffaf film kaymış, kamerayı kapamış. Görüntü etkilenmiyor şeffaf olduğu için ama hemen yanında bulunan minik mikrofon kapanınca ses geçirmez olmuş. Orada ayrı mikrofon olduğunu bile bilmiyordum. Düzelince ne kadar rahatladığımı tahmin edersiniz.

Ben birkaç hafta bu sıkıntıyla dolaştığım için benzer sorun yaşayanlara fikir verir umarım.

20 yorum:

  1. Ben de telefonumun video çekimlerindeki sessizliğinden dem vuruyordum.Fabrika ayarlarına döndüm lakin sorun yine devam ediyorken google aracılığı ile :) yazınızı okumuş oldum.Koruyucu filmin kamera kısmını kaldırıp deneme yaptım ve sonuç sevindirici:) Telefonum serviste beklemeyecek :))
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar ıphone kaç sizdeki. Aynı sorun bende de var ıphone4 benimki ancak telefonun arkasında mikrofon yada herhangi bir delik vs.. bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki 5 ama minik bir delik var kameranın yanında

      Sil
  3. Kafayı yemek üzereyken... Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. arka kameranın yanında küçük bir delik var arkadaşlar ordan onu delin fazla bastırmadan sonra deneyein bi video çekin düzeliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  5. aynı sorunu yaşadım, sayenizde çözüldü

    YanıtlaSil
  6. Hüsamettin Oral Teşekkürler Aynen taktığımız kılı kapatıyormuş

    YanıtlaSil
  7. Sayenizde sorunum çözüldü teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler, sayenizde telefonu resetlemekten, servise verip beklemekten, o esnada telefonsuz kalmaktan kurtulmuş oldum.. :)

    YanıtlaSil
  9. Benimki 5s ama arkada koruyucu bir şeffaf bant yok yine aynı sorun

    YanıtlaSil
  10. Benim telefonum lg aynı sorun bende de var video çekerken değişik sesler geliyo napmalıyım

    YanıtlaSil
  11. çok teşşekkür ederim arkada jiletin o deliği kapattığından ses fazla gelmiyomuş jiletini kapatan yerden biraz kestim ve ses düzeldi :)

    YanıtlaSil
  12. Aynı sorunu bende yaşıyordum. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Video cekerçek sesi kaydetmiyo neden acaba

    YanıtlaSil
  14. Slm benim telefon c5 pro video sesi ses yaydı yaptığımda kesik kesik kaydediyo sonra medya çıkışı bazen bozuk ses veriyo aç kapa yapınca düzeliyo telefonumun kesik kesik ses kayıdı yapmaması için öneriniz nedir

    YanıtlaSil
  15. Bende 6 plus var aynen bende video çekerken başka sesler yanı cizirti sesi geliyor yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  16. Bende aynibsorun var kamera cekim ses yok j8 samsung yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samsung j8 video çekiyorum ses yok neden acaba

      Sil
  17. Teşekkürler telefonum eski haline döndü :)

    YanıtlaSil