2 Mart 2012 Cuma

# ben # GeBelik Günlüğüm

Blogger Anneler Röportajım :)


Hamileliğimin sonlarına yaklaştığım bu günlerde, kendimi tam anne olarak hissetmiyorum henüz. Bu yüzden acaba bu gruba dahil miyim değil miyim diye düşünmedim değil. Fakat diğer yandan da 4 kez teyze olduğum için belki de şu ana kadar 2 kez anne olmuşumdur değil mi :p

Sevgili Ülkü'nün talebi üzerine soruları cevapladım, sonradan okuduğumda kendimi pek soğuk buldum aslında. Mantıklı bilim adamı yanım ağır basmış cevaplarken. İlerleyen zamanlarda, diğer annelerde gördüğüm o sıcak samimi havaya acaba ben de sahip olacak mıyım diye merakla bekliyorum :)

Buradan okuyabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Olacaksin olacaksin hic suphen olmasin :)

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'ye katılıyorum :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Sen en tatlı, en başarılı, en aktif, en becerikli Anne olacaksın.... Birtanesin....

    YanıtlaSil