21 Mart 2012 Çarşamba

# GeBelik Günlüğüm

27 Mart ♥

olacak Helo'nun doğum tarihi, tabi eğer kendisi yeter artık çıkacağım demezse daha önce.

Hangi gün olacağı önemli değil ama eğer bu tarihte olursa çok hoş bir sürpriz olacak bana. Daha önce yazılarımda belirttiğim, aynı burçtan olup birbirimizi kolayca anladığımızdan bahsettiğim ve hatta Helo'nun isim teyzesi olan arkadaşım Aytül'ümün doğum günü o gün. 

Şimdi heyecanla beklemedeyiz.

Dün doktora bazı sorularımı sorma şansı buldum. Burada her bebeğin doğumdan sonra hastanede mutlaka 96 saat (4 gün) tutulduğunu söyledi. Eğer sarılık vs olursa süre uzuyormuş. Ben üç gün için hastane çantası derken  dört günlük hazırlamam gerekirmiş meğerse. Şimdi biraz daha ilaveler yapsam iyi olur.

Not:
Güzel dileklerinize motive edici yorumlarınıza çok teşekkür ederim. Ben de hamile arkadaşlarımı çok merak ettiğim için, bizi merak edenler olursa diye, acil olsun yada olmasın tüm gelişmeleri cep telefonundan twittera yazıp bildirmeyi umuyorum. Twitter hesabınız olsa da olmasa da, blogun hemen yanında görülen "Follow me on Twitter" kısmına tıkladığınızda benim gönderdiğim yazı ve resimler çıkacaktır.

20 yorum:

  1. Koç burcu olacak ne güzel. Allah nasip ederse ikinci bebeğimin koç burcu olmasını çok isterim.
    Sağlıkla kucağına alırsın inşallah Helo'nu.

    YanıtlaSil
  2. hayırlısı olsun canım.allah kurtarsın öyle derler ya...

    YanıtlaSil
  3. hadi hayırlısı canım sağlıkla gelsina rtık inş. :)

    YanıtlaSil
  4. Allah bir avazda kurtarsın. Ben de zorunluluktan sezaryan olmuştum. Evet, insanın içi buruluyor ama önemli olan sağlıklı bebek-sağlıklı anne. Bir de önceden bilince kendini hazırlayabiliyorsun, bu da bir nimet. Bir de anladığım kadarıyla 40 haftaya yakın alacaklar, o da güzel. 4 gün biraz uzun bence ama önemli olan sağlıkla çıkmanız oradan. Sizi twitterdan kesin takip edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de dört gün çok uzun öğrenince biraz tırstım ama umarım rahat geçer. Son zamanlara yakın almalarına bende sevindim hatta o gün olmayabilirdi bile, galiba normal gelişi bekleyeceklerdi de ben ne zaman olacak diye sorunca o gün olabilir istersen dedi doktor :/

      Sil
  5. ayy çok az kalmış ya.. heyacanla bekliyoruz.. bu arada bende çok burcuyumm.. övmek gibi olmasın çok güçlü oluruz biz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar çok varmış, ben de öyleyim :)

      Sil
  6. Ben Dila nın daha önce olacağını düşünüyorum. benim kızım için belirlenen tarihte sonraydı dayanamadı önce oldu. Sağlıklı olsunlarda .. Sarılık evresini hastanede atlatmak en iyisi çünkü fototerapi denilen küvözde bekletme devresi olursa evde yapmak zor. Kolay gelsin sizlere sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. 27 martta doğacak olmasına çok sevindim! benim en yakın arkadaşım paperdoll un doğum günü o gün! koç burcu kadınlarını da çok severim, inş hayırlısıyla bebeğine kavuş bi an önce:)

    YanıtlaSil
  8. aman aman sağlıkla hemncecik gelsin kuzu da annesi yüzünü görsün.
    gözünüz aydın GeCe. sorunsuz mutlulukla alın kucağınıza inşallah.

    YanıtlaSil
  9. güle güle gelsin bebeciğimiz inşallah.. sağlıkla.. keyifle kucaklayın.. öperim Gecem.. selametle.

    YanıtlaSil
  10. sağlıcakla gelsin, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  11. merhabalar....blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim.. sevgiler..

    beni kızım da 29 martta doğdu.. çok güzel bir dönem..

    YanıtlaSil
  12. Inanmiyoruuuuum bir haftadan az bir sure kalmiiiis :)))
    Cok heyecanlandim abla. Ben Nisani bulur diye dusunuyordum :) ayyy insallah saglikli bir sekilde kucagina almak nasip etsin Rabbbim. Boool dinlen bu son bir kac gun, enerjiye ihtiyacin olacak dogumdan sonra :))
    Dort gozle beliyoruxz bizde Dila hanimi :)
    Ayy kendim doguracakmis gibi sevindim :)
    Belli olmaz ama belkide benimki cikip gelir senden once :) hayirlisi.

    YanıtlaSil
  13. haydi hayırlısı 4 gün kalıcaksın o süper 4 gün sonunda inşallah koşturursun bile:)

    YanıtlaSil
  14. Çok heycanlı beee valla bana noluyorsa :D

    YanıtlaSil
  15. 27 mart :)) benim kocişinde doğum günü :))

    hadi sağlıkla gelsin,güzel haberlerini bekliyorum

    YanıtlaSil
  16. Canım GeCe'm,

    İnan ben doğuma gidecekmişim kadar heyecanlandım...
    Yüreğim kıpır kıpır...
    Sen nasıl bir kadınsın ya, işaretlerle süprizlerle dolusun...
    Gerçi bana kalırsa herşeyi anlamlaştıran senin o güzel zekan başka da bir şey değil...

    Seni ve Dila'yı heyecanla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  17. Hayirlisi canim Insallah saglikla kucaginiza alirsiniz :) bizim de 29 mart 2 gun olacak aralarinda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok sevindim demek sizin de belli oldu, sen de umarım bir avazda kurtulur ve sağlıcakla kavuşursunuz nil'e

      Sil