2 Mart 2012 Cuma

# benden # pinterest

Ben Demiştim Diyebilir miyim?

Bu aralar herkesin Pinterest bağımlısı olmaya başladığını okuyorum. Elbette ki bu ilgiyi hakedecek kadar harika bir uygulama. Hatta ben de en eski üyelerden biriyim sanırım bir çok kişiye göre.

2010 yılının Kasım ayında (neredeyse 1,5 yıl önce) Pinteresti keşfetmiştim. Bir süre gezindim, hatta Bir Yastıkta için ordan çok sayıda yazı ve fikir aldım. Hala ara sıra geziyorum ama eskisi kadar değil. O zamanlar daha az üye olduğundan yayınlanan resimler hep çok kaliteli olanlardı. Şimdi biraz içerik değişti. Bir de eski resimler yeniden repin edilir oldu. Bu süre içinde Pinterest 3 kere logo değiştirdi, davetiye istediğimde ise bana gönderen kişi, kuruculardan bir adamdı.

Bu siteyi o zaman birkaç kişiyle paylaşmıştım. Fakat benim kadar ilgilerini çekmemişti. Şimdi onlar da akışa kapıldılar. Bazen düşünüyorum da ben mi zamana ayak uyduramıyorum acaba, böyle önden gidip duruyorum. Neyse ben demiştim demek istiyorum ama amacım övünmek değil. Bazen başka şeyler de söylüyorum belki dikkate alınır :)  Burada da pinterest hesabım http://pinterest.com/gecedesign/

5 yorum:

  1. ehehehe :)
    Abla simdiki bloggerlar daha cok bilgili. Onceden bloggerlar bu kadar cok ve aktif degildi gibi geliyor sanki bana? Birbirinden gorup ogreniyorlar falan ..
    Bak ben bilmiyordum bunu :)

    YanıtlaSil
  2. :(
    Merhaba,
    Pinteresti bende keşfettiğimden beri çok seviyorum ve ara ara girip bir turlaryınca sanki bir çok avm merkezini gezmiş çıkmış kadar oluyorum. Hatta benımde hesabım şu; http://pinterest.com/fotohatiralar/ yeni doğan fotoğraflarına bak mutlaka :) sana fıkır verebılır belkı Dila'yı cekerken.
    Diğer konuya gelelım asıl.
    Evet itiraf ediyorum ben de o Söylemiştin ama dinletemeiştin grubundanım..
    Seviyle...

    YanıtlaSil
  3. derler ya birisi keşif eder onu ama sonra çok sonra duyulur işin esar kişisi unutulur :)

    YanıtlaSil
  4. Canım;
    gerçekten süper bir yer orası. Ben de senin kadar eski olmasa da uzun zamandır takip ediyordum orayı. Bu kadar meşhuuur olduğunu bilmiyordum aslında. Daha yeni bir hesap açtım. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor insan ama harika bir durak. Baktıkça mutlu oluyor insan. Artık orada da görüşelim o zaman bundan sonra. Kocaman sevgiler öptüm:)

    YanıtlaSil
  5. ben yeni takipcilerdenim. vi.usualize.com' a bakardim. simdi pinterest daha interesting :)
    seni de buldum hemencik izlemeye aldim. http://pinterest.com/nikkentobi/ burada da ben varim. elimdeki is bitsin yine pin pin'lere geri donecegimdir :)

    YanıtlaSil