18 Ekim 2011 Salı

# benden # GeBelik Günlüğüm

Son Gelişmeler

Ne zamandır yazmadım, aslında hem hamilelik ile ilgili birikenler var, hem de yaptıklarım. 24 günlüğüne geldiğim İstanbul'dan bu Perşembe günü ayrılacağım, iznim çıktı, hazırlıklar başladı. Tabi ben de durmadan koşturuyorum. Havalar da pek iyi gitmediği için bazı planlarım hep kaldı. Dün bir koşu biraz çarşıya gittik Eminönü'ne bebek alışverişine... Erken olmasına ve malesef Helodünya cinsiyetini göstermemesine rağmen, kendime gecelik&pijama takımı bebeğe birkaç parça şey aldık.

Hergün de okula geldiğim için geriye kalan iki akşamımda bir doğum günü daveti bir de başka bir ziyaret sığdırmam gerek. Alınması gereken birkaç parça şey (orda olmadığı için bulgur, tahin pekmez gibi), yapılması gereken birkaç iş var. Bir de taşımam kolay olsun diye en ufak bavulla geldiğim için bavula nasıl sığacağım, neleri geride bırakıp neleri alacağımın belirlenmesi. İşte bu kısım çok zor, napcam bilmiyorum.

Muhtemeldir ki, Perşembe yine bütün gün yolda olacağımdan Cumaya kadar yine kayıplardayım. Ha bir de gelirken gayet ince kıyafetlerle geldiğimden orada hava 5 derece olacağı için ne yapacağımı bilmiyorum, bırrr :/

5 yorum:

  1. kolay gelsin, kosusturmalar icinde cok da yorma kendini. hamileliginde caninin cekebilecegi seyleri yaninda goturmeni tavsiye ederim. ben annemin cilek recelinin icine dusmustum :)) sana ve bebise iyi yolculuklar...

    YanıtlaSil
  2. işin zor gerçekten ama olsun üstesinden gelirsin. Sen bnce hamileliğin ile ilgili gerekli olan şeyleri al en önemlileri onlar :)

    YanıtlaSil
  3. Gececim sana kolayliklar diliyorum. Özellikle bu valize neyi koyup neyi geride biraksam kisminda Tr ye giderkenleri bende zorlaniyorum...Keske hersey vakumlansa kücülüp minicik hale gelse :P
    Avusturya'da da havalar buz gibi, aniden kis gelmis gibi hissediyorum... Kalin kiyafetler al yanina mutlaka...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. gözünüz aydın izin çıkmış :) Kolay gelsin size ben okurken yoruldum ve de üşüdüm aman dikkat edin kendinize ve de ufaklığa tabiki, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Bir valiz bir de kalın kıyafetler gerekli sanırım Gecem.. üşümesin bebeciğimiz:)

    YanıtlaSil