24 Temmuz 2014 Perşembe

2.gebelik günlüğüm 13. Hafta

Geçen hafta süren hastalık birkaç gün daha devam ettikten sonra bitmişti. Ertesi gün hiç bir şey olmamış gibi kalktığımda kendime şaşırdım. Enerjim yeniden geri geldi yaşasın.

Bu hafta salı günü ikili test için gebelik merkezindeydik. Kan sonuçları daha gelmedi ama ense ölçümleri iyi çıktı çok şükür. Gitmeden önce fazla kıpırdamasın diye birşey yemememe rağmen ölçümler zor yapıldı. Gayet hareketli buldular bebeği. Bu ölçümde kafadan popua uzunluğu 72mm olmuş (iki haftada neredeyse iki kat artmış), kafatasındaki beyin lobları gayet belirginleşmişti. Tepeden bakınca aynen cevizd benziyordu ve büyüklüğü de zaten ceviz kadarmış.

Daha önce ultrasonda bebek görmüş olanlar bilirler arada suyun içinde tekme atıp hoplar bebek. Bir kaç kere o hareketi yaptı, çok hoştu. Sırtını bize dönmüş halde yatarken sağ elinin başına kulak hizasına getirdi ve parmaklarını açarak el salladı. Elini tamamen gördük çok tatlıydı. Yüzünü pek göstermedi ama profil görüntüsü verdi bol bol ve Helo'ya çok benzettik.

Yorgunluğum bitti sayılır, bulantım yok, hiç kilo almamışım ama karnım büyümeye başladı. Geceleri ezicem diye korkmalarım da başladı :) Umarım şimdiye kadar beni yormayan bebeğim bundan sonra da böyle devam eder.

13 yorum:

  1. ayyy ben sizi çok uzun zamandır takip ediyorum daha önce bi kere yorum yazmıştım ama ne kadar vefasız bi takipçiyim değilmi ? :D ama bu habere çok çok sevindim allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :) :)

    YanıtlaSil
  2. Hii hii çok komik oluyor ya o halleri.Hadi bakalım sağlıkla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım ikimizin de insallah

      Sil
  3. kolay geçmesine sevindim.Sağlıkla kavuşursunuz inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Yorgunluk bitti mi süper umarım sonuna kadar güzel geçer ve sağlıkla bebişe kavuşursun. Ya cinsiyetini çok merak ettim şimdi ona göre yapıcam ayakkabıları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha belli değil biz de meraktayız ama daha çok var hiç dert etme :)

      Sil
  5. ikinci bebek de geliyormuş. Allah sağlıkla kavuştursun.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Ayni donem de hamileyiz:) Benim de 22 aylik bir kizim var ve ailemden uzakta Amerikadayim:) Ikimize de hayirli ugurlu olsun:)) Yasadigim seylerin aynisi baska bir kalemden dinlemek cok hos oluyor:)) Umarim ikimizin hamileligi de cok huzurlu gecer ve mutlu sonlanir. Sevgiler, Aysegul

    YanıtlaSil
  7. Yeni gördüm hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Ooo Hayirli olsun yeni yumurta. Huzurlu bir hamilelik, kolay bir dogum ve bebegini saglikla kucagina almani diliyorum.

    YanıtlaSil