7 Mart 2013 Perşembe

# Gece's Blogger Templates # iyi bir blog dersleri

Son Temalar ve İyi Blog Dersleri


Son temalarla karşınızdayım. İlki br dekorasyon blogu olacak henüz yayına başlamadı. Sahibi Melda hanım ne istediğine zaten karar vermiş, görsellerini kendisi hazırlamıştı. Bana da görselleri kodlamak, yerleştirmek vs. düştü. Yabancı bloglara benzeyen çok şık br blog oldu. Bir dekorasyon sever olarak paylaşımlarını ben de merakla bekleyeceğim. Buradan bakabilirsiniz.


İkincisi şipşirin bir parti sitesi.  Her tasarımda bir yenilik yapmaya çalışıyorum. Belki siz farketmeyebilirsiniz ama bu tasarımda da benim için bir çok yeni şey var kodlarda. Böylece bir çok yeni şey öğrenmiş oluyorum her tasarımda. Web sitesi görünümünde bir blog hazırladık ve anasayfada çok şık bir slayt var. Blogger kullanarak standart yerleşimin dışında bu tipte siteler hazırlamak da mümkün. Buradan bakabilirsiniz.


Üçüncüsü de bir pasta sitesi. Önceden pembe renginden bıkkınlık gelmişti ama artık kızımdan dolayı çok seviyorum. Bu site komple pembe olmasına rağmen hiç boğucu değil di mi? Farklı tonlarda pembeler ve uçuk mavilerle dengeledim. Danteller ile çok şık bir görünüm oldu. Buradan bakabilirsiniz.

Son olarak da diğer blogumda yazdığım dersleri haber vereyim. Özellikle blogculuğa yeni başlayanlar tarafından bir çok soru alıyorum. Yıllardır çoğu maili uzun uzun cevapladım ama bunları derli toplu yazılar halinde yazmak hep aklımdaydı. Bu güne kadar birkaçını yazdım daha da devam edecek (aslında maillerimi gözden geçirsem oradan kopyalasam iyi olacak ama çok iş). Buradan tüm yazılara ulaşabilirsiniz. Bir göz atmanızı tavsiye ediyorum.

11 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel ve şık bloglar. emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Süperler gerçekten, elinize sağlık..Linkler içinde teşekkürler, genişşş bir zamanda ki muhtemelen gecenin bir körü olacak bu geniş zaman, hepsine itinayla bakılacaktır:)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah, ne becerikli bir hatunsun yaa..Kıskandım seni:)) Yani, gıpta ettim diyeyim..Sana mail ile soru soranlardan biri de bendim.Fotoğrafların üzerine yazı nasıl yazılır diye, photoscape indir demiştin..Ama bir türlü kullanamadım.Vakit ayırıp inceleyemedim.Yükledim duruyor öyle..Hemen inceledim linkleri..Çok sağ ol canım..Dila'ya öpücükler:)

    YanıtlaSil
  4. Yine şahane işler yapmışsın canım.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Renkler,gadgetler,yazı tipleri ve diğer her şey muhteşem yine.Her yeni tasarımına baktığımda kelebeğin kanadına binip uçtuğumu hissediyorum.Güzel gören yüreğine sağlık Gececim..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir template ellerinize sağlık.. http://www.szutest.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Yaa bana az mı destek oldun yardım ettin sen hakkını ödeyemem ki* Çok şanslıyız valla senin sayende ben bir sürüüüü şey öğrendim. Bir süredir pek ilgilenemmiyorum blog ile yeni bir şeyler yapayım diyorum bakalım zaman yaratabilirim umarım ama ne zaman böyle işlere kalkışsam hep aklıma geliyorsun anıyorum seni. Yeni tasarımlar da çok şık olmuş ellerine sağlık çok beğendim. Baykuşlu olan beni benden aldı zaten ama en üsttekini de sevdim çiçekli ya:) Senin bildiklerin yanında ben kendime bakıyorum da hiç de bir şey bildiğim yok heehe olsun ama en azından bilmesem de kendimce bir şeyler yapmaya çabalıyorum dimi ama:):) öpüyorum çok. mis prensesi de kokluyor öpüyorum sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  8. Yine hepsi harika olmuş. Bende senden çok şeyler öğrenmiş kişilerdenim ama vakitsizlikten uygulama sıfır. Yeteneğine, bilgine, disiplinine ve öğretme sabrına hayranım. Teşekkürler. Bu arada 2 Nolu temada zemindeki griler ve flu şekiller şık olmuşlar. Diloşumdan Dila kızına bol bol öpücükler...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Gececiğim,

    Çalışkanlığın ışıldamış.Tebrik ederim çok şık olmuşlar.

    Sevgilerimle*

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    Yukarıdaki bloglardan birinin sahibi olarak gerçekten sizinle tanışmış ve çalışmış olmaktan dolayı çok mutluyum:) Hayalimdeki tasarımı, blogla ilgili tüm isteklerimi gerçekten birebir bloga taşıdınız ve her sorumda içtenlikle bana yardımcı oldunuz. Tekrar tekrar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel temalar ama ben http://dekorasyonfikrimvar.blogspot.com.tr/ siteme daha değişik temalar arıyorum.

    YanıtlaSil