24 Mart 2013 Pazar

# Helodünya # Helodünya Büyürken

My Passion For Life

365 days with Helo



 Ömrümün en güzel bir yılı geçti. 

Daha önce hiç bu kadar mutlu olduğum, kahkaha attığım, endişelendiğim, evhamlandığım, sinirlendiğim, çaresiz hissettiğim, bakmaya sevmeye doyamadığım, kıyamadığım, öpücüklere boğduğum, uykusuz kaldığım, coştuğum, her an dua ettiğim bir yıl olmamıştı. 

 Rabbim hep gönlüne göre versin, yollarını aydınlık kılsın. 

 Canım bebeğim her şeyim, yaşam tutkum, cancağazım. 

İyi ki doğdun, iyi ki bizim kızımız oldun. 

 Seni çok seviyoruz.

15 yorum:

  1. İyi ki doğmuş kızın. :) İyi ki mutlu olmuşsunuz. :) Ömrü boyu Allah her şeyin en hayırlısını versin. :))

    YanıtlaSil
  2. Ne çabuk geçti bir yıl değil mi
    Nice gzel yaşları olsun sağlıkla mutlulukla hep sevdikleriyle...

    YanıtlaSil
  3. canım benim daha nice güzel ve sağlıklı yaşlarını görün inşaallah...fotoların hepsi güzel ama ben 89 a bittim:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Her anina sahit oldun Helo nun , boyle fotograflarla ozetlemek ayrica harika olmus.

    Umarim gulen yuzu hic asilmaz , hayat Dila ya butun istediklerini verir.Ne kadar guzel sey varsa onunla olsun insallah.Iyi ki dogmus , iyi ki ..

    YanıtlaSil
  5. maşallah, nice nice yıllara hep birlikte..

    YanıtlaSil
  6. Yıllar sonra o da bir "anne" olduğunda ve bu paylaştıklarınızı okuduğunda ne kadar duygulanacaktır tahmin ediyorum. Çok duygusaldı. Herşey gönlünüze göre olsun. Nice güzel yaşlara..

    YanıtlaSil
  7. masallah nıce yıllara dogum gunuz kutlu olsun yavrunun en guzel gunlerını goresın arkadasım

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuş, bayıldım:))
    Twitter'dan kutladım ama buraya yazmazsam olmaz, şeker kutusu kızınla nice, güzel, mutlu, sağlıklı, süpsüper:) yıllara inşallah..

    YanıtlaSil
  9. İyi ki doğdun Dila, doğum günün kutlu olsun..Annenle,babanla, sağlıkla mutlulukla huzurla yaşa güzel bebek..Çok öpüyoruz sizi..Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. nice yıllara helo dünya <3
    ikinizinde ilk yılı kutlu ve mutlu olsun ;)

    YanıtlaSil
  11. Çok imrenerek takip ettiğim bloğunda, bu photovideo'ya daha bir içten baktım, yaşanılanları ne güzel anlatmış.. Çook çok mutlu ol minik dila...

    YanıtlaSil
  12. allahım nice güzel yıllar göstersin.. nasıl da çabuk geçti zaman.. daha dün doğmuş gibi..

    YanıtlaSil
  13. Nice nice güzel 365leriniz olsun hep beraber, mutlu, sağlıklı :)

    YanıtlaSil
  14. Gözlerim dolarak okudum elbette... Allah daim etsin mutluluğunuzu huzurunuzu canım

    YanıtlaSil
  15. Ahh bayıldım videoya.
    Şahane olmuş. Böyle seyredince daha bir duygulanıyor insan.
    Tekrar iyi ki doğmuş benim kızım, kuzum.

    YanıtlaSil