15 Mart 2013 Cuma

# benden # Gece's Blogger Templates

Bizden Haberler ve Taze Biten Temalar

Her gün yazı yazmayı vaad ediyorum kendimce ama olmuyor. Akşamları bilgisayar başına oturuyorum fakat o zaman da tema yapıyorum genelde. Uykum geldiğinden midir nedir yazacaklarımı toparlayamıyorum.

Kızım iyi çok şükür, arada patlayan azı dişlerinden midir, yoksa başka dişlerden midir nedir bilmem, ateşli ve huysuz olabiliyor. Bir gün iyi yemek yiyor, bir gün yemiyor, her gün yeni bir beceri geliştiriyor, bıcır bıcır konuşuyor, feci şekilde inat ediyor, hala elimi bırakmadan yürüyemiyor ama yürümek lugatında yok hep koşuyor.

Doğum gününe çok az kaldı. Hala İstanbul'a ne zaman gideceğimiz kesinleşmedi. Muhtemelen doğum gününü 23 Martta kutlayamayacağız. İnternette Helo ile yaşıt diğer bebeklerin doğum günü hazırlıklarını görünce biraz dertleniyorum. Ne baby shower, ne diş buğdayı için parti yapabildim. İlk yaş günü partisi için çok özeniyorum ama bakalım nasip olacak mı? Kısmet diyelim sağlık olsun da.

Akşamları en geç 9 da uyumuş oluyor Helocum. Ondan sonra kocimle 1-2 saat kadar dizi seyredip vakit geçiriyoruz. Sonra o da yatıyor, ben de gece 2 ye kadar tema yapıyorum. Her sabah genelde 6,30 da uyanıyor kuzum. Çok az uyumuş oluyorum ama tema yapmak bu aralar ruhuma en iyi gelen şey. Maddi getirisi de var elbet ama onları kızım için biriktiriyorum.

Bir süredir akademik çalışmalarıma ara vermek zorunda kaldım. İçimde bir isteksizlik var, kızım doğduktan sonra bir çok şeyi sorgular oldum ve daha önce önemli gelen şeyler anlamsız gelmeye başladı. Fiziği asla bırakmayacağım ama bir süre dinleniyorum diyeyim. Bu sırada ruhumda ve zihnimde başka şeyler oluyor buna dair, hissediyorum ve yakında patlayacak.

Şimdi sahibine teslim edilen son temaları paylaşayım. Aynı anda 3-4 temayı birden çalışıyorum ve şu an devam eden 4-5 tema daha var.

Şeker Hikayeleri ve Şeker Mutfağımız bloglarının sahipleri aynı. Ve ne yazıkki daha Kasım ayından beri bekliyorlardı. İkisinin de şeker gibi olması için uğraştım oldu da. Bloglara gidip daha yakından bakabilirsiniz.



Kurabiyeden Ev ise ismi gereği ev figürünü kullandığımız tatlı şeker bir blog teması. Başlıklarda kullandığım kelebekler çok sevimli oldu ve sahibi de çok beğendi.


Blog teması yaptıkça ne kadar çok pasta&kurabiye sitesi olduğunu farkediyorum. Gerçekten büyük bir sektör ve oldukça yaratıcı çalışmalar görüyorum. Şu an üzerinde çalıştığım çok şık bir moda blogu, iki anne-bebek blogu, bir pasta blogu daha var.

Sevgiler

4 yorum:

  1. Al benden de o kadar, 1 yaşı için doğumgünü yapsam mı, yapmasam mı, evde mi yapsam, dışarıda mı yapsam, 1 yaşındaki bebek ne anlayacak ki doğumgününden ne gerek var diyen bir baba,kafamda deli sorular, 28 Mar'ta benim bücürün doğumgünü de:)

    YanıtlaSil
  2. akademik konularda ben de seninle aynı duyguları yaşıyorum geçici bir dönem mi yoksa resmen soğuma mı bunu adı ?:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    İyi ki beklemişim.Beklediğime değdi.Tam istediğim gibi içime sinen çok güzel bloglarım oldu.Ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil