19 Mart 2013 Salı

# Helodünya # Helodünya Büyürken

Instagram'da Helodunya


Instagram bağımlısı olmadım henüz, olmamak için de gayret gösteriyorum. Tüm diğer sosyal medya gibi dengeli kullanıldığında çok faydalı oluyor. Bir sürü şey öğreniyorum ve hele benim gibi ülkesinden uzakta olanlar için resimler çok iyi geliyor, hasret gideriyorum.

Instagram üyesi olmayıp beni takip eden arkadaşlarım var biliyorum. Genelde instagram fotolarını twitterda da paylaşıyorum ama blogumun sağındaki instagram kısmına tıklayarak fotoğrafları görebilirsiniz.

Bu arada biraz sitem etmeden de geçemeyeceğim. Özellikle yakınlarım bizi twitter ve instagramdan görüp takip edip özlem gideriyorlar ama ben onlardan haber alamıyorum. Huuuu sesim geliyor mu, merakta bırakmayın beni de...

4 yorum:

  1. bir instagramımız bile yok ühühühü
    :P

    YanıtlaSil
  2. size mail attım cevap bekliyorum, teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Canım,bitanem,
    Uzaktan da olsa Dila'nın Doğum Gününü Kutluyorum.
    İkiniz de peri kızı gibi olmuşsunuz.
    Nice Yıllar ailece mutluluklar içinde olun inşallah,
    Bütün güzellikleriniz katlanarak büyüsün inşallah.
    sevgiyle kucaklıyorum,,zehra

    YanıtlaSil
  4. benimde yok instagramım ya, haberdarım ama o meretten:p

    YanıtlaSil