5 Ağustos 2010 Perşembe

# benim yaptıklarım Craft # lavanta keseleri

Lavanta Keselerinin Son Hali

GUNCELLEME: artık bu keseleri özel sipariş üzerine yapıyoruz. İletişim için instagram hesabı : http://instagram.com/happysweetgifts ve blog adresi http://happysweetgifts.blogspot.com/ bakabilirsiniz.

Bir önceki yazımda taslak halini gösterdiğim ve yapılışını anlattığım lavanta keselerini bitirdim. Nişan olacağı ve davetli sayısı nispeten az olduğu için çok vaktimi almadı. Bol bol resimlerini çektim, bu yazıda fiyatlardan bahsetmek istiyorum biraz.



Natürel görünümlü bir kumaş kullandığım için çiçekleri ve süslemeleri de doğal renklerde seçtim. Önce kendir ipi ve bir miktar danteli gülle birlikte birleştirip bağcıkları hazırladım. Gülün telini bükerek iliştirdim.



Sonra keselerin içine lavanta ve pamuk koyarak ağızlarını bu bağcıklarla bağladım.


Önceden söylediğim gibi tekstil kalemiyle yazıları yazmıştım.



Fiyatlara gelecek olursak. Amerikan bezinden yaptığım keselerin kumaşını mefruşatçıdan mt sini 3 tl ye aldım. Parça olarak daha ucuzları da bulunabilir. 1 metreden benim keselerimin ebatlarında 50-60 adet kese çıkabilir. Ben daha hepsini kullanmadım.


Tekstil kalemi yanlış hatırlamıyorsam 2,75 tl idi. Elbette ki bitmedi, daha çok iş göreceğini düşünüyorum. Farklı renkte olanları da var.



Keseleri diktikten sonra ütüledim. Daha şık göründüler. Süslemek için kullandığım yapay güllerin 12 tanesi 1,25tl. Danteli çok önceden almıştım ama mt si 50 kuruştu sanırım. Daha ekonomik kurdelalar da var, top halinde 3 tl gibi.


Kendir ipini çok önceden almıştım kocaman bir yumak, neler ördüm neler. Fiyatını tam hatırlamasam da 3 yada 5 tl gibi birşey var aklımda.



Bir de lavantalar var tabi. Onlar çok ucuz. Malesef şimdi fiyatını hatırlamıyorum, aktarlardan öğrenebilirsiniz.


Eh bir de pamuk var, ben evdeki makyaj pamuklarımı kullandım ama elyaf da alınabilir. Onlar da gayet ucuz.



Umarım bir fikir olmuştur. Sevgiler.

13 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım elline koluna sağlık çok beğendim...
    Birgün belki lazım olur diye beynime yazdım :) teşekkürler bizlerle paylaştığın için ;)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım, tam benim tarzım.Ellerine sağlık.Tekstil kalemini ilk defa duydum dayanıklılığını merak ediyorum, yıkamaya gelir mi acaba yazdığımız kumaşlar.

    YanıtlaSil
  3. denemesini yapmadım ama yıkanınca çıkmıyor bu kalemler öyle biliyorum, tişört falan süslüyorlar bunlarla

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş gerçekten bende kına gecem için böyle şeyler düşünüyorum ya da söz vs:)nasıl yapıcağımı düşünüyordum ama senin tecrüben çok iyi oldu...tek aklıma takılan tekstil kalemiolayı nasıl yazarım acaba hepsi aynı olur mu :S

    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. sevgili pofiş bana da yorumlarda yazıların düzgün olmuş diye söylendi ama slında o kadar da düzgün değil her kesede farklılıklar var. sadece belli bir stil seçtim ve onu öncesinde bol bol kağıda denedim. Elim alışınca da yazdım ancak kimisinde daha ufak kimisinde daha büyük olduğu haller oldu ancak hiç yanlış yazmadım (çok şükür) ve diğer taraftan hepsinin matbaa gibi aynı olması gerekmiyor bana kalırsa, böylesi daha romantik.

    YanıtlaSil
  6. ben çok beğendim
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle şahane bir fikir gece ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. süper ve pratik ellerinize sağlık.benimde aklımda bulunacak böyle bişe..nikah şekeri olarakda kullanılabilir.iyi tasarımlar diliyorum

    YanıtlaSil
  9. natural görünümlü bu keseler hem çok güzel hem çok ekonomik olmuş. herzaman dediğim gibi biraz yaratıcılıkla ortaya neler neler çıkıyor. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok doğal çok romantik olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten çok şık olmuş
    Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  12. Muhteşem olmuş tek kelimeyle.Dikimi kalıbı zor mu GeCe cim, benim şu minik dikiş makinası ile dikebilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
  13. bayılıyorum sizin bu ince ruhunuza.. çok güzel olmuş..
    böyle düşünceli bir arkadaşım olsun isterdim..:)

    YanıtlaSil