17 Ağustos 2010 Salı

# blog teması # blogger

Yeni Bir Tema

Evet neşeli bir pasta sitesi daha Nazlı Kurabiyeler.  Şehnaz Hanım'ın istekleri doğrultusunda pöti kareli, sevimli karakterli, neşeli bir tasarım hazırladım ve bir de temasıyla uyumlu bir sticker.

Sırada daha bir çok yeni tema var, yakında onlar da bitecek, sırayla yayınlayacağım.

Hadiye abla güzel haberin bebek mi olduğunu sormuş, inşallah o haberi de vermeyi nasip eder Allah, ama şimdiki güzel haber eşimin yanına gidecek olmam. Neredeyse 3 aydır Ce ile ayrıyız, daha tarih kesinleşmedi ama en azından gideceğim kesinleşti.

Ben de bu hafta izin aldım evde oturup tezimi toparlıyorum, yakında birçok şey değişecek. Tabi temaları tezden bunaldığım zamanlarda aralarda nefes almak için yapıyorum. Anlaşıldığı üzere tez ve tema dışında tüm gün başka hiç birşey yapmıyorum.

İnşallah yakında biraz ferahlayacağım.

Görüşmek üzere...

p.s. yıllar önce bugün depremi Istanbul'da yaşamış,  günlerce kendine gelememiş, yıllarca yatağımdaki en ufak bir kımıltıyı deprem sanıp yüreği hızlı hızlı çarpmaya başlamış (deprem sırasında gece uykumdaydım ve o anı hiç unutamıyorum) biri olarak, depremde ölenleri bu mubarek günde rahmetle anıyor, Allah'ıma bir daha yaşatmamsı iin yavarıyorum.

14 yorum:

  1. Merhaba,

    Tema çok hoş olmuş ellerinize sağlık.

    O depremde bende Ankaradaydım ama depremi çok fazla hissettik. Hamileydim ve doğuma yaklaşık 1 hafta kalmıştı ve çok korkmuştum. Allah bir daha böylesi büyük depremler yaşatmasın.

    Bişey sormak istiyorum. Bloğuma eklediğim resimlerin etrafında çerçeve oluşuyor. Onu nasıl iptal edebilirim acaba? Yardımcı olabilirmisiniz?

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuş,güle güle,hayırlı,mutlu,huzurlu günlerde kullanılsın inşaAllah..
    11 yıl önce bugün,kaybettiklerimize sonsuz rahmet,geride kalanlara sabır ve selamet diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. sevgili hobibox sitenizin koduna baktım html düzeneden aşağıdaki kodu bulup "1px solid...." yerine 0px yaparsanız çerçeve görüntülenmez

    .post img, table.tr-caption-container {
    border:1px solid #CCCCCC;
    padding:1px;

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık.çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. :)

    İstediğim oldu.

    Bu arada bobibox değil hobivakti. :)(:

    Birde başka sorum olacak. Yardımcı olursanız sevinirim.

    Hani yazı sonlarına imza ekleniyor ya onu her seferinde eklemek yerine şablona ekleyip her postun sonuna otomatik eklensin istiyorum. Yazısın sonunda linkwithinin hemen önünde olsun istiyorum. Nereye ve nasıl eklemem gerekiyor acaba? Yardımcı olurmusunuz?

    Şimdiden teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. Emeğinizi sağlık süper olmuş bende yapmak istiyorum kızlarımın ve kendi yemek bloğuma banner tasarlamak ama değiştirmek için ne yapılıyor böyle kalıyormu onu bir blog açtım ve değiştirememiştim ve yeni bir blog açmıştım daha sonra rica etsem öğrenmek istiyorum nasıl yapılıyor bu bannerler sıkılırsam nasıl değişiyor...

    YanıtlaSil
  7. Gececim selamlar,

    Uzun zamandır sesim soluğum çıkmıyordu. Grafik web tasarım kursuna gidiyorum ve şuan da dreamweaverdayım. Senden bir konuda yardım isteyecektim. Ben dreamweaverda bir site oluşturunca bunu bloğuma nasıl aktarırım? Templatelerimi oluşturuyorum ama bunu nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum. Yardımcı olursan sevinirim canım.

    Öptüm.

    YanıtlaSil
  8. Bir önceki mesajımda imza ile ilgili soru sormuştum. Onu hallettim. Uğraşmayın diye haber vermek istedim. :)

    Güzel bir gün diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    Açıklamalı yazılarınızla blog genişliğimi ayarladım. Teşekkürler,
    Vaktiniz olduğunda uğrayıp şekil açısından düzeltmem gereken yerler varsa (ki vardır mutlaka) fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim...

    Tekrar teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba sayfanizi inceledimde ne kadar ögretici bilgiler veriyorsunuz,hayran kaldim size lütfen banada yardimci olun ,bir türlü sayfama sablon ekleyemiyorum denedim denedim yapamadim ,yapamiyorum ve asla beceremeyecegim ,Zip dosyasi ne yapamiyorum,xml uzantisini cikariyoruz (ama ben bunlari yapamadim anlayamadim )LÜTFEN BANADA YARDIM EDIN sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ay çok güzel olmus ya bende istiyorum ama beceremedm bi türlü banada yardım eder misinz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzgunum son zamanlarda tema yaomayi biraktim

      Sil