6 Ağustos 2010 Cuma

# Blog # blog teması

Efsane Ersan Photography Blog Tasarımı


Merhabalar, sizleri harika resimleri olan bir bayanla tanıştıracağım. Adı gibi efsane kalacak resimler çekiyor. Özel sitesi vardı ama sıcacık yazılar yazabileceği bir blogu yoktu. İşte bu aşamada beraber çalıştık. Kendisi sade, biraz vintage tarzı tasarımlardan hoşlanıyordu. Beğendiği renklerde kahve ve mavi tonları idi ama maviyi fazla kullanamadım. Yine de iç açıcı bir tasarım oldu.

Bu tasarımda ilk defa bir slayt (kendi tasarımımdan başka tabi) kullandım. Ancak bu tasarımın çok hoş bir yönü daha var. Resimlerin slaydı benim temamda bir swf dosyası ile sağlanırken (ki bu değiştilmez neyse o şekilde kalır) bu temada slayt, herhangi bir gadget düzenlemesi gibi düzenlenebilecek ve zamanla değiştirilebilecek. Üstelik üzerinde de hoş yazıların yazılabileceği bir alan var.

Bu temayı çok farklı özelliklerde temalar barındıran btemplates den hazır aldım, ancak değiştirdim ve uyarladım. Özellikle slaydın kodlarıyla oynadım ki bu ebatlarda (hatta istenilen her ebata değiştirebilirim), bu kadar işlevsel bir slaydı olan başka bir tasarım daha görmedim.

Blogun tasrımına, harika resimlerin yer aldığı slayda buradan bakabilirsiniz.

2 yorum:

  1. merhabalar benim içinde bir tasarım yaparmısınız acaba??
    çok sorun yaşıyorumm..
    link: http://kalpkurabiye.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba banada bir tane tasarım yaparmısnız bir türlü düzgü n yapamıyorum yardımcıolursanız çok mtlu olrum ücretli mi?
    ücretsiz varsada alabilirim.
    http://kadinlarlabizbize.blogspot.com

    YanıtlaSil