2 Aralık 2008 Salı

Kalbimin İncisi


Dün yazdığım yazıdaki 2*170 soru bitti. Geriye kaldı diğerleri. Bugün de bir kısmı bitecek, kolaylık dileyen yorumlarınız için teşekkürler.

Bilmiyorum Bir Yastıkta'yı ne kadar takip ediyorsunuz. Çok içime sindi ve çok güzel yazılar yayınlandı. Gerçi benim çıraklar iş yoğunluğundan şikayet ediyorlar ya neyse. Yazıları 3 farklı kişi giriyor. Yazıların stilinden farklılıklar anlaşılıyor zaten. Benim bilgiç, eğitsel yazılarım, arkadaşımın yazar uslubündeki yazıları, ablamın şen şakrak yazıları. Neyse efendim aklım hep düğün nikah mevzularında. Ben de şu siteye konulacak birşeyler yapayım diye düşünüyordum nikah şekeri örneği olarak.

Dün onca işlerimin yanı sıra canımı sıkan bazı şeyler oldu (şimdi iyi hissediyorum merak etmeyin) . Canım sıkıldığında birşeyler örmek beni rahatlatır. Zaten Ce de telefonda yemek yapma sipariş veririz deyince oh ne güzel gider gitmez oturdum örgüme. Aslında birkaç yarım örgüm var ama yukarda yaptığım süsün görüntüsü şak diye gözümün önüne geldi yolda. Eve gimeden önce tuhafiyeye uğradım eksiklerimi aldım ve yaptım.

Size nasıl oluyor bilmiyorum ama şu ilham perisi bende şöyle çalışıyor. Yıllardır böyle ve çözemedim neden böyle. Bir şey yapcaksam onun görüntüsünün tamamının bitmiş halini zihnimde görüyorum. Eğer aynısını yaparsam çok güzel oluyor, yok birşeyler eksikse asla düzelmiyor. Örgüler, süsleme, ev dekorasyonu, her türlü tasarımda bu böyle. Annem bu yüzden benden çok çekmiştir. Terzilik yaptığı yıllarda dikeceği kıyafetlerin görüntüleri kumaşı görür görmez zihnimde canlanırdı. Her bir ayrıntıda olmadı şöyle yap diye kadıcağızı uğraştırırdım. Sadece kendi kıyafetlerimiz olsa iyi, müşterilerininkini de. Annem derdi boşver uğraştırma beni, ki çoğunlukla müşterilerin benimki kadar istekleri olmuyordu.

Buna benzer bişey evlenmeden önce evimizi dekore ederken oldu. Mutfağı komple yeniden yaptıracağız ve benim zihnime kırmızı bir mutfak görüntüsü geliyor sürekli. Olamaz diyorum çünkü mutfak hem küçük hem de küçük pencereli, karanlık olur boğar falan. Aylarca hep başka renklere baktım araştırdım. Ama içime sinen birşey olmamıştı. Sonra bir mutfak tasarım mağazasına gittik. Ben kararsızım adam farklı renkler gösteriyor, önerilerde bulunuyor birden benim gördüğüm kırmızıyı gösterdi. Ne çok parlak, ne çok kırmızı harika bir kırmızıydı. Tamam bu dedim ve şimdi mutfağım kırmızı. Ne boğucu ne karannlık, çok güzel oldu.

Nerden nereye, işte akşam bu kalp şeklindeki süsün görüntüsünü gördüm. Aynısı oldu yaptığım. Nikah şekeri örneği olarak tasarladım ama kendime peçetelik yapıcam birkaç tane daha örüp. Sonradan aklıma geldi ki örgü yerine kırmızı bir polarla daha kolay ve hızlı şekilde nikah şekerleri olabilir.

Bu örgünün sonunda hem rahatladım hem de çok hoşuma gitti. İnsanın hobileri olması güzel şey.

15 yorum:

  1. sizin site benim cook isime yarayacak cook :)

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık. Benim bloga bi bakarmısın. Ling koydum.Beğenirsin umarım. Bu arada benimle ilgili bir konuda bu adresi linglersen iyi olur.Çünki Lora yı zaten biliyorlar.Kolay gelsin hepinize...

    YanıtlaSil
  3. sevgili birce zaten sitene baktım malesef göremedim ama zaten biryastıkta sitesinde sana yer vermek benim fikrimdi. Sadece düşündüğüm şeyi henüz yapamadım. Kenara bir link koyacağım ama bir de yazı yazmayı düşünüyordum o yüzden de siteni iyice inceleyip yazılacak şeyleri oluşturmam gerekiyordu. Buna henüz vaktim olmadı malesef.

    YanıtlaSil
  4. tamam şimdi gördüm teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  5. takip ediyorum ben bu çileklere de bayıldım
    deneyeceğim

    YanıtlaSil
  6. pardon arkadaşım kalp yazacağıma çilek yazdım
    aklımdan polardan bu tarz çilekler yaparım diye geçiriyordum özürr

    YanıtlaSil
  7. Aynı şekilde kafamızdaki görüntüye göre yol yürüyoruz. bazen bir kısmı bazen tamamı beliriyor. Ellerine sağlık güzel olmuş nijah şekeri /peçetelik. sıkıntını da geçirmiş daha ne olsun.

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı olmuş bu şekerlik. Ayrıca kolay gelsin=)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık arkadaşım, benim de düğün dernek işiyle ilgili ufak tefek denemelerim var, özellikle nikah şekeri :) bu kalplere bayıldım. çok ve sade...

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş,kısaca anlatır mısınız?
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. kızım işler çok dersler çok ve bir yastıktanın hoş düzenlemelerine dalarken paşa bloguna fırsat kalmıyor böhüüüü...ama bu akşam paşamın bloga dalış yapmam gerek:))))

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. ben kaptırmışım kendimi biryastıktan yorum yapmışım:)) paşamın blogundayım sanıyordum:)))damatlara takılmışım acaba benim paşam ne böyle damat olacakmı:)))

    YanıtlaSil
  14. Canım yeni blogunda hayırlı olsun, şöyle bir göz ucuyla baktım gereksinim duyulacak herşey var. Emeğinize sağlık. Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  15. Senin yaptığın nihah şekerlerini bir an önce görmek istiyoruz. O çıraklarınız da her işi sana yüklemiş yayınlanan yazılardan seninkilerin çoğunlukta olduğu hemen farkediliyoor :) Kolay gelsin hem bir yastıkta hem de bu blog ve diğer işlerin yorucu olmalı. Ama biz senin paylaştığın herşeyden memnunuz.sevgiler...

    YanıtlaSil