30 Aralık 2008 Salı

Anne Kaz Tarafından Mimlendim

1. En sevdiğiniz kelime nedir? Seni seviyorum (bu bir kelime değil iki kelime ama neyse)

2. En nefret ettiğiniz kelime nedir? Sen Yaparsıııın (işler üstüme kalıyor)

3. Sizi ne heyecanlandırır? Genelde planlı yaşamaya alışkınım, planlarımda kontrolüm dışında bir değişiklik olunca hemen heyecanlanıyorum, herhangi bişey.

4. Heyecanınızı ne öldürür? Yanımdaki kişilerin üzgün ya da sıkıntılı olması, o zaman kendi heyecanımı yaşayamam.

5. En sevdiğiniz ses nedir? Ce'nin sesi, gerçekten harika bir ses tonu vardır. Sesine de aşık olmuştum. Hatta dj lik yapmışlığı vardır radyoda.

6. Nefret ettiğiniz ses nedir? Bağrış çağrış kalabalık insan sesi.

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? Doktor olmak istemezdim, yüreğim o kadar acıya dayanamazdı.

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? Bana göre tüm yetenekler sonradan kazanılabilir ama şöyle diyeyim şu an sahip olmadıklarımdan maraton koşan atlet olmak isterdim he bide flüt çalmak.

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? Zor bi soruymuş, ama Atatürk'ün yakınlarında olan biri olmak ve ona manevi destek vermek isterdim.

10. Nerede yaşamak isterdiniz? Deniz kenarı ama arkada çam ağaçları olan sakin bir köyde.

11. En önemli kusurunuz nedir? Hayır diyememek.

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? İnternet, çok zamanım alıyor ama vazgeçemiyorum.

13. Kahramanınız kim? Marge Simpson. Kahramanım pek yok ama marge'a hayranım tahammül açısından.

14. En çok kullandığınız küfür nedir? Küfür etme özürlüyüm ama salak manyak dışında en abartı küfrüm b.k

15. Şu anki ruh haliniz nasıl? Çatışmalı. Çalışma masam ve bilgisayar masam ayrıdır fazla bilgisayar masasında kalmamak için ammaaaaa şimdi ikisi arasında çatışıyorum.

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? Herkes herşeyi yapabilir, kimse birbirinden farklı değildir. Çalışırsan yaparsın.

17. Mutluluk rüyanız nedir? Ben de annekaz gibi rüyamda uçtuğumu görürüm ama benim uçuşum kanatlı falan değil. Bir sıçrayışta havalandığımı ve istediğim anda indiğimi böyle.

18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir? İnsanın içten içini yemesi

19. Nasıl ölmek istersiniz? Mümkünse kolay olmasını kanlı yaralı acılı olmamasını isterim. Sevdiklerimle helalleşip kolayca geçiş yapmak iyi olurdu.

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz? Hiç düşünmemiştim. Ama eşimin ve sevdiklerimin beni beklediğini duymak isterim.

Şimdi de benim sobelediklerim: Ablalarım Paşa ve Virgo, blog arkadaşlarım Erguvan Ağacı, Yelda ve Örgü Oyuncaklar, hadi bakalım. Yeni yıl hediyeleriniz.

8 yorum:

  1. Teşekkürler güzel bi mim konusu oldu sanırım ..sıradakilere kolaylıklar dilerim :D

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum ve okurken cogu yerlerde kendimi buldum, benziyoruz sanirim ;)

    YanıtlaSil
  3. hehehe bundan sonraki mim konusunda seni seçeyim barii..yoksa cevaplıycak kimseyi bulamıyorum artık..

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle beni düşünüp mimlediğin, yorumlarınla beni yalnız bırakmadığın, En önemlisi blog arkadaşların arasına benide aldığı için çok teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. **Yeni Yılın Kutlu olsun**
    Herşey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  6. bak şimdi benide sobelemiş ne etcem ben::)))

    YanıtlaSil
  7. a beni de mimlemişsin ne güzel,hatırladığın için teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım, seviyorum mimleri, birbirimizi daha yakından tanıma fırsatı veriyor. "erguvan ağacı" da benim bloğum, bir yorumda cevap olarak yazmıştım sana, :)
    miladi ve hicri yeni yılın kutlu olsun, güzellikler getirsin, sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. gece abla seni çok seviyorum mim sorular mı demek o aklıma takıldı
    anneme soriyim...

    YanıtlaSil