29 Ocak 2018 Pazartesi

İki haftadır

Ben kolay kolay hasta olamazdım, iki haftadır hastayım. Hatta sırayla hepimiz olduk ama en uzun benimki sürdü. Muhtemelen hiç dinlenemediğim için. En ağır zamanlarında gün içinde en fazla yarım saat yatabiliyordum, sonra tepemde iki kuduruk. Ama eşimde öyle olmuyor bak, o daha uzun süre yattı.

Sanırım biraz farklı bir gripti. Doktora gitmeye direndiğim için tam teşhisi bilmiyorum. Benzer belirtilere sahip arkadaşım domuz gribi dedi. Belki. Bildiğim birşey varsa da hayatımda ilk defa böyle bir grip oldum. İyileşmiş gibi uyanıyorsun sonra iki saat geçiyor yere çakıyor seni. Kafam düşük zorla işlerimi yaptım bütün gün. Akşamları da çocuklarla yatıp çocuklarla kalktım. Kimi uyuyamadığım zamanlar oldu tabi. Baş ağrısından, ateşten... Ve iki haftadır gece uyanmalarımda uykum gelsin diye okuduğum kitaplardan başka kendim için hiç birşey yapamadım. Normalde çocuklar uyuyunca film veya dizi seyreder, bazen arkadaşlarımla buluşur, yogaya gider vs. keyifli şeyler yapardım. Vücudu besleyelim derken ruhum ihmal edilmiş oldu, sonra ben daha depresif oldum, gündüzleri daha sinirli oldum, kocamı bir kaşık suda boğacak kıvama geldim, hepimiz perişan olduk :(

Haftasonu yetsin bu ruh daralması deyip güzel aktiviteler planladık ama bedenimin isyanı keyif almama izin vermedi. Ruhum dinlenemediği gibi bedenim de ekstra yoruldu pfff :/

Ve cumartesi gecesi kulağım ağrımaya başladı. Pazar günü tüm gün dışarda kulak sancısıyla dolaştım, kucak isteyen Nova’yı taşıdım, bir sürü yol yürüdüm. Bu sabah artık doktora gitmek farz olmuştu kadın direkt antibiyotik yazdı kulak enfeksiyonu. Bilenler bilir Hollanda’da antibiyotik çok zor verilir :(

Neyse bu hafta artık zinciri kırıp şu çukurdan çıkacağım, zira ajandalardaki programlar hastalık dinlemiyor. İş bu vesileyle bloğuma neden yazmadığımı beyan eder, sevgiler sunarım. ( galiba deliriyorum, bunda şu an okuduğum Şebnem işigüzel’in sarmaşık isimli kitabının da etkisi olabilir) ( ha sahi nihayet Goodreads’ta hesabımı açtım ve #2018bookchallenge için 50 kitap attım. Hastalık sebebiyle 5’ i bitti bile, 4-5 tane de yarım var hadi bakalım)

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun Gece'cim, aynen benim geçen sene yaşadıklarımı yazıyorsun :( O nedenle çok iyi anlıyorum, dinlen diyeceğim ama yapamayacağını da biliyorum, inşallah bir an önce iyileş! (Kulak için aklında bulunsun, soğanı ve sarmısağı ince ince doğrayıp bir muflin beze sarıp kulağına yakın tutarsan, ağrı kolay geçiyor - tabii doktora ulaşana dek)

    YanıtlaSil
  2. EVet Ceren hiç unutmuyorum senin yazdıklarını galiba benzet şey oldu bana da. Dün dışardan gelir gelmez yaptım soğanı, galiba onun etkisiyle ağrım hafifledi uyumuşum. Uyanınca biraz daha iyiydim. Çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  3. aslında yayınladığın gibi okudum da, anca yorum yazabiliyorum. bu hastalık günlerinde insan sağlıklı olmaya nasıl şaşırıyor değil mi.. büyülü gibi geliyor. çok geçmiş olsun canım GeCe. (geçmiştir artık sanki?)

    YanıtlaSil