1 Ekim 2016 Cumartesi

# Twitter notları

Twitter'dan Notlarım



Bazen anlık paylaşımlar yazıyorum twittera, ama onun enginliği içinde kaybolup gidiyor. Bugün yazdığım aşağıdaki iki notu unutmak istemiyorum.

****
Bugün 2 saatlik sürüş dersi nasıl geçti anlamadım. Dersin sonunda garip bir haz duyuyordum. Sebebi araba sürmekten ziyade, iki saat boyunca+

@gecedesign tam konsantrasyon hali yaşamış olduğumu farketmekti. Çalışırken böyle anlarım çok olurdu, sabah bir oturur akşam nasıl olmuş+

@gecedesign anlamazdım. Anne olduktan sonra o kadar çok kesintiye uğrar oldum ki zihnimin ve bedenimin bu beceriye hala sahip olduğunu+

@gecedesign ummuyordum. Meğer bıraktığım gibi duruyormuş. İşte bu yüzden çok mutluyum bugün. Şükürler olsun.


*******
#novadunya her akşam uyumadan önce biraz emer, sonra bırakır yatağına kayar (co-sleeping) biraz konuşur bıcır bıcır, sonra yine emer ve uyur

@gecedesign ne var bunda diyeceksiniz ama ilginç olan, konuştuğu şeyler. Dikkat ettim, o gün öğrendiği ses veya kelimeleri tekrar ediyor+

@gecedesign bu gün evet demeye çalışıyordu. Uyumadan önce 10-15 kez ardarda söyledi (ve başardı) sonra bıraktı. Bi nevi günün özetini yapıyr

@gecedesign ve ben birkez daha çocuklardaki bu güdüsel bilince hayran oluyorum 🙏🏻

dipnot: 1- araba sürüş derslerine başladım, bugün ikinci haftaydı, ayrıca yazıcam

2- twitterda konu devamı + işareti ile belirtilir ve gönderi yanıtlanarak (bu yüzden başlarda twitter adın var) ardarda olması sağlanır. Okurken bu kısmı görmezden geliniz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder