9 Şubat 2009 Pazartesi

# ben # evim

Haftasonundan Kareler

Hafta içi tadını çıkaramadığımız havanın keyfini Cumartesi günü çıkardık. Baştan hafif yağmurlu ve kapalı olsa da sonra açtı.
Kadıköy'den yürümeye başladık. Kalamış'tan sahil yoluna çıktıktan sonra yürüyerek Suadiye'ye kadar geldik. Oradan Bağdat caddesine çıkp bir araçla geri döndük.
Uzun yeşil alanlar ve deniz görmek iyi geldi. Bir çok insan yürüyüşe çıkmış, köpeğini gezdirenler, bisiklet sürenler. Spor yapan eğlenen gençler...
Bu sahil şeridi bambaşka bir dünya sanki, daha sık gelmeye karar verdik.
Fenerbahçe marinası karşısında açık havadaki kafelerde oturduk, yemek yedik. Bir teknemiz olsa ne yapardık hayallerine daldık.
Bazı çiçeklerin açtığını görünce bahar geliyor diye sevindik.
Karabatak da kanatlarını kurutuyor, martı ne de güzel yüzüyordu.
Ara sıra yeşili görmek lazım. Yalnız o gün o kadar çok yürümüştük ki ayaklarım durmuyordu. Akşam uyumak üzere yattığımda hala zihnimde yürüyordum.

Pazar günü de evi derleme toplama temizleme çalışmaları yaptım yine. Mutfağı ne zamandır istediğim ama yapamadığım şekilde temizledim dip bucak. Daha önce sipariş verdiğim, hafta içi alabildiğim tülümü taktım.
Bu tülü Unkapanı'nda İMÇ çarşısında yaptırdım. Öyle harika şeyler var ki. Benim seçimim ise son zamanlarda moda olan anneannelerimizin dantel tüllerinden yana oldu. Çeşitli kalitede ürünler var ancak ben yıkanınca hiç buruşmayacak olan, ve uzun süre dayanıklı bu tülü seçtim. Önceki tülüm organze idi inanılmaz ütü istiyordu. Yine onu kullanacağım tabi ancak arada değişiklik olsun diye yaptırdım.

Böyle pileli büzgülü tülleri daha çok seviyorum, katlamalı tüller benim evim için pek kullanışlı olmadı. Çünkü sürekli camı açık kullanmayı seviyoruz eşimle. Rüzgarda tüllerin uçuşması çok hoşuma gidiyor

1. gececim hafta sonu güzel geçmiş...
    ne güzel tülünde çok güzel duruyo güle güle kullan ...
    ben hala takamadım :(

2. AHH İstanbul kokusu burnumda ,şimdi burdayım memleketimde hayat,tülünüzde çok güzel güle güle kullanın...

3. ohh ohhh bahar gelmiş memleketime bizim gördügümüz kar buz yapraklarını dömüş sisiyah agaçlar daha perdende çok hoş iyi günlerde kullanman dilegiyle.

4. Fotograflar super
    Offf Simdi Istanbul`da olmak vardi anasini satayim :)

Tullerini iyi gunlerde kullan
    sevgiler

5. ohh ne güsel gezmişsin =) tülünde güzelmiş güle güle kullan

6. Ahhhhhhh İstanbul'um ah o kadar çok özledimki anlatamam resimler çok iyi geldi teşekkürler canım tülde çok şık iyi günlerde kullan mutlu haftalar sevgiler...

7. bir tatlı huzur almaya geldik, kalamıştan ah kalamıştan :))))

8. Çok güzel kareler,ne güzel gezmişsiniz vede yeni tülünüz hayırlı olsun:))

9. Allah muhabbetinizi artırsın:) NE kadar güzel zaman geçirmişsiniz..

Yeni tülün de hayırlı olsun..

10. resimlere bayıdım.yürümek iyi gelmiştir.tülünü de güle güle kullan.çok hoş görünüyor...

11. imreniyorum senin gezilerine çok iyi yapmıssın buarada Ce yide öpüyorum...tüllerini de güle güle kullan mis gibi ya süper......

12. ben kadıköy resimlerine bakmaya doyamıyorum.Sen şanslısın sindire sindire yürümüşsün...ben de geçen hafta pazar oralardaydım ama yetmiyor...........resimler ve tül harika bu tip bir tül annemde oturma odasına istiyor...

13. tülüne bayıldım,ben de bakıyorum yeni tül..

14. Herhalde Fenerbahçe marinanın karşısında oturup, bizim de küçük bir yatımız, teknemiz olsa demeyen yoktur :) Sabah kahvaltıya gidin bence bi ara, çok keyifli olur ahhh ahh benim için de gidin :)) öpüyorum, iyi haftalar...

15. Gerçekten bahar gibiysi hafta sonu. Ne güzel değerlendirmişsin. Tülün çok güzel, iyi günlerde kullan Gececim.

16. Canım güzel bir haftasonu geçirmene sevindim insan yorulsada kafası boşalıp dinleniyor
    Perden sahane iyi günlerde kullan
    Geçen haftalarda İşlemek için
    kumaş akmaya annemle bizde gittik İMÇ ye, İSMEK'e gidiyor annem. hasta oldum kumaşlara perdelere
    Her dükkanda döşemelik farklı bir kumaş beğendik, evin dizaynını şeklini değiştirdik durduk. Alacağımızı aldık hayallerimizle geri dödük.
    Sevgiler

17. aaah ne güzel gezmişsiniz. yerler de süper yani. bende ne zamandır öyle bir gezinti yapamadım. tüllerini de güle güle kullan. çok yakışmış.

18. Gececim bende çok severim Feneri, Kalamışı:) Ağzınızın tadı bozulmasın canım... Bu arada tülün pek şık olmuş... Güle güle kullan..
    Sevgiler.

19. a haaa eskiden gezmişliğim çoktu oralarda..ama kadıköyden taşınalı uğramadım epeydir..
    tülün çok şık iyi uçuşmalar diliyorum ona))
    makaron ustalığııı yok artık)))hele bir elimdeki yarım yarım çantaları tamamlayabilseeeem benden iyisi yok))
    sevgiler..

20. burayı biliyorum hatta bu konağı çok beğenmiştik sahil yolunda oturup denize bakmıştık hatta bu beton blok sahilin sonunda cadde bostan plajı var :) arabayı sanıyorum migrostu oraya park etmiştik..yürüye yürüye baya bi gezmiştik :))

21. fotograflar sahaneee:) uhuuu ben bahari da, gezmeyi de, piknikler yapmayi da, yuzmeyi de...uff hepsini hepsini ozledim iste...

22. tülün çok şık güle güle iyi günlerde kullan.tekne hayali kurmak her sehile inende var sanırım :) bizde bostancıya nezaman insek başlıyoruz tekne beğenmeye.sevgiyle kal

23. Ne güzel bir sahil yürüyüşü olmuş, fotoğraflar içimizi açtı.
    Dantelli tüllerini güle güle kullan , çok şık görünüyorlar.

24. Ne güzel gezmişsiniz, özendim, tülün çok güzel, güle güle kullan, mekanizmalı perdeleri ben de sevmiyorum, kullanmadım, kullanmam da.

25. Hemen her hafta sonu gezdiğim gördüğüm yerleri bööyle fotoğraflarda görmek tuhaf geldi :)) 2 sene çalıştım marina da o bahsettiğin cafe de öğle yemeklerimi yedim :)) Yaklaşık 1,5 senedir gitmemiştim marinaya özlemişim :/
    havalar ısınadursun meleklerimle bana da eşlik edersin inşallah :)

26. Gece'cim hakikaten buralar çok güzel,eskiden baraka barlar vardı,gençler gelir müzik yaparlardı.