Tasarim

Kozalaktan Kapı Süsü

15:20

Taa karadeniz gezisinde bir orman gezisinde herkes doğanın tadını çıkarırken ben kozalak topladım (halim çok komikti) , yılbaşı için süsler yapacaktım. Yıbaşı geldi geçti hiç birşey yapamadım. Bir kısmını anneme götürmüştüm çama ağacını süslemek için ama o da yarım kalmıştı.

Bugün ise kayınvalidem için süs yapayım dedim. Hayalimdeki gibi olmadı ama yine de götüreceğim. Nedeni ise kozalakların düşündüğümden daha az olması. Şöyle gösterişli bir süs için çok sayıda olmalıymış.
Evleri ormana yakın olanlar, ya da sıksık gitme imkanı bulanlar bence böyle süsler için kozalak toplayın ve satın. Neredeyse sıfır maliyete harika bir gelir kaynağı olurdu.

Nalburdan altın yaldız almıştım (fiyatı 3,5 tl idi sanırım tam hatırlamıyorum). Resimde görülen toplam kozalaklardan bir o kadar daha boyadım. Üçte biri neredeyse bitti. Yani böyle bir işin ticareti çok karlı olacaktır.

Fazla süslü olmasını istemediğim için bir kurdela ile süsledim sadece. Daha da genelleştirmeler yapılabilir. Boyadıktan sonra kurumaya bıraktım (çabuk kuruyor) sonra bir mukavvayı (eski bir kutu kullandım) çember şeklinde kestim. Görünen yerleri sırıtmasın diye onu da boyadım. İnce bir iple kozalakların araından dolayarak sabitledim. Bu kadar.

Evin her yerinde birsürü fotoğraf çektim, sonra da içlerinden seçemedim. O yüzden fotolar biraz fazla oldu :)

You Might Also Like

22 yıldız parladı. Sen de GeCe'yi aydınlat.

  1. Yaparken aldığın keyfi anlayabiliyorum ,eski yıllarda kozalaklardan kapı süsü yapmışlığım vardır.Kozalakları müthiş estetik buluyorum.Daha yuvarlak kozalaklar bulabilseymişsin formu daha yumuşak görünebilirdi.Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. ne hoş olmuş, minik kozalaklar oluyor ya, ben de onları seviyorum, ellerine sağlık gece, çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
  3. seni hiç görmedim gece=) ama kafamda oluşturduğum geceye dayanarak söylüyorumki senin gibi sade ve şık olmuş=) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik ucuz maliyet ve SIK olmus :)

    YanıtlaSil
  5. sade ve bir o kaadr da şık ve güzel olmuş, ellerine sağlık. Ben de yine nalburdan aldığım sprey yaldızlı boyalarla boyamıştım, daha çabuk kuruyor ve boyaması daha kolay. Fındık, ceviz de boyadım, onlara da çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık harika görünüyorlar iyi fikir valla :)
    ben olsam milyon tane koysalar önüme bi
    r araya getireyim de süs yapayım demem kenara çeker yürür giderim ne fena ya yaratıcılık sıfır :)

    YanıtlaSil
  7. Canımbende toplamıştım yılbaşında masa süsü yaparım diye ama kısmet olmadı yapmak
    http://yldoz.blogspot.com/2008/10/kozalaklardan-masa-ss.html
    Senin kozalakların cinside uzun uzun ne hoş
    çok güzel olmuş kapı süsün elelrine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Hep cazip gelmiştir ama elime alıp bi yapmadım , ne tembelim bak gör :))
    Süper olmuşlar bence.

    YanıtlaSil
  9. Becerikli insan ellerine sağlık, walla ticari olarak da dediğin gibi hayli karlı :) geçenlerde bir amca çıktı televizyona, o da kozalakları birbirine tel ile kilitleyerek kase, abajur falan yapıyordu.

    YanıtlaSil
  10. kozalağı çok severim.şekli çok hoşuma gider.kapı süsü harika olmuş.eline sağlık..

    YanıtlaSil
  11. kozalağı çok severim.şekli çok hoşuma gider.kapı süsü harika olmuş.eline sağlık..

    YanıtlaSil
  12. hangi zaman da yapıverdin hamarat kardeşim benim güzel olmuşş..

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık.Çok hoşolmuş.Güzel ve sade.Kayınvalden şanslı senin gibi gelini olduğu için.

    YanıtlaSil
  14. çok guzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  15. öncelikle bloğum için banner konusunda yardımınız için teşekkür ederim.photoscapede deneyeceğim inşallah
    ben de yıllar önce böyle bir çalışma yapmıştım.
    boya olarak da gümüş kumaş boyasını kullanmıştım :))
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Harika olmuş, ellerine sağlık. Oğlum istediği için yaptığım bir çelışma var benimde, bir ara yayınlarım..

    YanıtlaSil
  17. Kozalakları bende çok severim. küçükken bir iki tane gördüğüm yerde koparıp aldığım olmuştur ama süs yapmak kim ben kim :) yetenek ve yaratıcılık seninle birleşince böyle harika şeyler çıkabiliyor işte.

    YanıtlaSil
  18. Canim cok tesekkur ederim.Kapi suude cok hos olmus ellerine saglik. Hoscakal

    YanıtlaSil
  19. Çokkk süper olmuş emeğine sağlık canım,çok şıklar valla bayıldım,mutlu haftalar öptüm...

    YanıtlaSil
  20. evde neden toplandığı belirsiz onlarca kozalak anlam kazanmış oldu an itibariyle :)

    YanıtlaSil
  21. eline sağlık kozalak süsü süper olmuş...ben de bayılıyorum şu altın yaldız boyaya

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuşlar,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

ETIKETLER

0-18kg oto koltuğu 18 ay bebek psikolojisi 2 çocuklu hayat 2 yaş sendromu 2. gebelik günlüğüm 2. gebelik g��nl������m 5-6 aylık bebeklerin ek gıdası 6 Alışveriş listesi için app alisveris alkali diyet alt bezleri altkitap.net aman dikkat ameliyatsız kepçe kulak düzeltme Amigurumi amigurumi baykuş amsterdam günleri Amsterdam'da çocukla nereye gidilir? Amsterdam'daki Günler Amsterdam'lı Günler Amsterdamlı günler Anne bisikleti anne olmak Annelik annelik içgüdüsü anneoluncaanladim aperatifler arabamız Arkaplan Resimleri Atatürk atkı Aylık Mektuplar ayrı odada bebek uyutmak babet baby center Background Background images Badhoevedorp bahçe bahçe aletleri bahçemiz Balık nasıl ayıklanır balık nasıl yenir balık yeme adabı Banner Bannerler banyo süngeri barcelona bardak altlığı basın baskılı body bebegi emzige alistirmak nasik olur bebeği özgür bırakmak bebeğin acıktığını anlamak Bebeğin cinsiyetini belirlemek bebeğin iç güdülerine güvenmek bebeğin ikinci gecesi bebeğin kendi yiyebilece yemekler Bebek bebek arabası bebek banyosu bebek battaniyesi bebek beresi bebek beslenmesi bebek cinsiyetinde alkali diyet bebek çamaşırlarının yıkanması bebek eşyaları bebek festivali Bebek fuları bebek gelişimi bebek giyim bebek kıyafetleri bebek kıyafetlerindeki lekeler bebek odası bebek oyuncakları bebek önlüğü bebek psikolojisi bebek reflüsü bebek sağlığı bebek şapkaları bebek şapkası Bebek şekeri Bebek şekerleri bebek yemekleri Bebek yetiştirme bebekle beraber uyumak Bebekle tatil bebekle zaman bebekler için mayo seçimi bebekler için oyunlar Bebekler için tablet ve telefon oyunları bebekler ne zaman emzij alir bebeklerde cesaret dugusunu teşvik etmek bebeklerde emme problemi bebeklerde içgüdü bebeklerde kepçe kulak tedavisi bebeklerde kusma bebeklerde uyku bebeklere hangi masajlar yapılır bebeklere karşı nasıl davranmalı bebeklere masaj bebeklere nasıl masaj yapılır bebeklere oyunlar bebekleri karşılaştırmak bebekleri uyku arkadaşına alıştırmak bebeklerin gelişimi bebeklerin kendi kendine uyuması bebeklerle oyun bebekli yaşam bedava şablon ben benden benim kızım büyümüş benim yaptıklarım Craft bez değiştirme Bilgisayar bir yastıkta bisiklet yolu kuralları biz bizden haberler blo Blog blog hediyesi blog teması Blog Yedekleme blogger blogger app blogger ipuçları blogger seo blogger şablonları Blogger yedekleme bloggera meta tag eklemek bloggerda alan adı satın almak blogu bilsayara kaydet blogu com.lu isimle yayınlamak bolero bonnet boyunluk broşür Brüksel lahanası buharlı mop burç haritası buzdolabı süsü celery cep telefonlarının bebeklere etkisi cloth diapers cotton diapers Craft cupcake wrapper çanta çiçek çift yönlü bebek arabası çizer çizim Çizimler çocuk hastalıkları çocuk psikolojisi çocuk şarkıları Çocuk Şarkısı çocuklar için kışlık giysiler Çocuklar nasıl giyinmeli çocuklarda içgüdü çocuklarda oyun kuralları Çocuklarla oyun Çocuklu hayat çocuklu yaşam çökertme kebabı daily life dalton okullari dalton okulu dalton plan Dans Dantel dario moreno dekorasyn derin uykuya dalamama dersler dikiş diş diş ağrısı diş arası fırçası diş temizliği diy diyet haberlerim Dizi doğal ebeveynlik doğum haritası doğum hikayemiz Drawing duvar süsü duygu yoğunluğu Duyurular düğün hikayesi magazin Düşünce Yazıları ebook egehan eğitim ek gıda ek gıdaya geçiş ekitap ekitap nasıl okunur elektrikli diş fırçası Emzik emzirme emzirme doneminde beslenme enginar Erkek anası olmak erkek bebek sahibi olmak içşn etiket evde çiçek yetiştirme evim evliliğin başucu kitabı evlilik hazırlıkları facebook like box eklemek faydalı bilgiler faydalı ürünler felt doll film film önerisi Finike fizik fontlar fotoğraf fotoğraf düzenleme fransız filmi free blogger templates FuzziBunz GeBelik Günlüğüm Gece's Blogger Templates gezdim gördüm Gezi Gif Resimleri gmail godaddy alan adı yönlendirme godady güncel gora-tex botlar gora-tex ürünler Guestbook güneş gözlüğü günlük güvenlik Haftanın Bilgisi halı Hamileler için yatak Hamilelik Hamilelikte cinsiyet tahmini hastalık semptomları hayat hediyeler Helo ile diyalog Helo ile geziyoruz Helo'nın hastaıkları Helodunya Helodunya büyürken Helodünya Helodünya Büyürken Helodünya okulda helonunilkkelimeleri hergun1sukur hermann hesse hollanda Hollanda'da çiçekler hollandada ilkogretim homer homonlar huzur ıslak mendil icon ekleme içli köfte iki çocuklu hayat İkonlar ileri düzey ultrason ilginç bilgiler imambayıldı İndüksiyonlu ocak indüksiyonlu ocak kullanımı ingilizce postlar insatagram instagram internet iphone oyunları iphone video ses sorunu isim yazılı duvar süsü İtalya iyi bir blog dersleri izlenimlerim jenaplan kağıt kutu kağıt süsler kalça çıkıklığı kalın bez bağlamak kanal üstü evler kapı çelengi kapı süsü kar tanesi Karadeniz Kardeş İlişkileri kardeş kıskançlığı kartvizit kategori düzenleme kayak kazanan keçe keçeden bebek kendin yap kendir ipi kereviz sapı kış kız bebek sahibi olmak için kilo kilo vermek kindle kitap Knitting kolay bağlantı oluşturmak kopyalamaya karşı koruma kosice kulakta şekil bozukluğu kundak kundaklama Kutlama Kartları Kütüphane günlüğü Lavanta lavanta keseleri lavanta kesesi lavanta ne zaman toplanmalı lekeleri çıkarmak Logo Logolar Love without a couse Luggage scooter macaristan Maldives Maldivler masha and bear masha ve ayı mısır mide yanması mim mini disco montessori month of lovely movie Mutfak muzi müzik my dreamy pictures Nayad Bal Nihan Atakan Nikah Defteri nikah şekeri nostalji Novadünya Novadünya Büyürken okul oto koltuğu outdoor kıyafetleri oyun hamuru ön süt önemli konular öneriler Örgü örgü bere örgü bonnet örgü halı örgü sepet örgü şapka Özel Günler pamuklu bebek bezi panda oyunu Panoromio paper snowflakes pasaport işleri Pasta pasta şehri patates peçete halkası Persentil eğrileri photoscape pinterest pixlr plan Plansız Çizimler polarize gözlük Polonya Pratik bilgiler program projeler psikloji reçel kavanozu resim düzenleme reverse image search reverseble bebek arabası romantik keseler sağ tuş engelleyici sağlık Satılık Temalarım scooter bavul scooter valiz scooterlı valiz scribd sebzeler Serials ses kayıt problemi Sevdiklerim sharm el sheikh shopping list sıcak su torbası siddartha Simpsons slovakya starbuck steiner sticker Su su çiçeği su evleri süslemeler Szeged şablon şablon değiştirme şapka şarkı Şarkılar şeker hamurlu pasta Şiir tablet oyunları taki tasarım Tasarim tatil tatlı patates tavsiye aplikasyonlar tavsiye ürünler tavsiye yazılar tekstil kalemi telefon Telefondan blogger ve wordpresse fotoğraf yüklemek temalar temalarım tersine görsel arama tesco tibet egzersizi Trip Trojan Silme Tuvalet eğitimi tüketim türkan Uyku Uyku arkadaşı uyku eğitimi üçgen atkı üçgen bebek önlüğü Venedik video vize işlemleri waldorf wordless sunday wordpress ipuçları wordpress mi blogger mı wordpress notları wordpress teması wordpress yedekleme yaprak çeşitlerine göre bitki bakımı Yardımcı Bilgiler yarım kundak yavaş ebeveynlik yavaş hayat yazılara link vermek yazlık bolero yeğenim Yemek Tarifleri Yemek tariflerim yenidoğan yıkanabilir bebek bezi yılbaşı süsleri youtube youtube mp3 indirme youtube video indirme yurt dışında arabalar zayıflama zengin sür zincir bolero zuzucan

POPULER YAZILAR