4 Haziran 2012 Pazartesi

# bebek festivali # Helodünya

Keşke Bebek Festivaline Gidebilsem

Geçen yıl gitmiştim, Çiğdem'i görmeye. Hani şu Kımılnaz ve Kıpırcan isimli oyuncakların fikir annesi, yaratıcısı, tasarımcısı olan namı diğer Soran Anne. Onunla ilk görüşmemizdi -hoş bir daha görüşemedik ya- ve sıcacık sohbeti, gülen yüzlü, enerjik tavrı bana çok iyi gelmişti o zaman.

O zamanı hatırlıyorum da. Üzerinden bir yıl geçti ama ne kadar da farklıydı herşey. O günlerde ruh gibi dolaşıyordum ortalıkta. Tezim bitmiş ama stresini atamamış, uzun zamandır ayrı olduğum kocacımla ne zaman kavuşacağımıza dair hiç bir işaret yoktu. Şimdi ise biz kavuştuk, hamile kaldım ve kızımız kucağımda. Tam bir yıl sonra ne kadar da çok şey değişmiş hayatımda.

Şimdi Bebek Festivali'ne bebeğimle katılmayı çok isterdim. O kadar güzel bir organizasyondu ki, heryer cıvıl cıvıl, püfür püfür boğaz, müzik, eğlence. Geçen yılpek tadını çıkaramamıştım şimdi gitsem her bir standa teker teker uğrar, promosyonlardan faydalanır, müziğin tadını çıkarırdım ve tabi geçen yıl telaştan unuttuğum Zuzucan bebeklerden alırdım. Zaten bu günlerde kızım da oyuncaklara ilgi göstermeye başladı. Her sabah vik vik öten fil ile konuşuyoruz, dönenceyi yakalamak için çırpınıyoruz ve kocaman açılmış gözlerle kitabımızı inceliyoruz.

Bugün nihayet pasaportlarımızı almaya gitti eşim. Önce nüfus kağıdının çıkması (burdan doğum kağıdı Türkiye'ye gitti, nüfus kağıdı geldi) ardından pasaport için başvurup çıkması (o da Türkiyeye gidip geldi) için çoook uzun zaman bekledik. Geriye sadece pasaportlara oturma izninin yapıştırılması kaldı, ona da bu hafta başvurucaz ama bakalım ne zaman çıkacak. Sonra inşallah gidiyoruuuuuuz.

Ha sahi unutuyordum. Dün facebookta gördüm, Çiğdem bir kampanya düzenlemiş Zuzucan oyuncakları için, şifre ile gidene oyuncaklarda indirim yapmış. Çok da iyi yapmış. Şifre aşağıdaki resimde yazıyor :)




3 yorum:

  1. Keşke gelebilseydin de biz de tanışsaydık, ben de bu sene katılıyorum şenliğe :) ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
  2. gel gel bekliyoruz. ikinizi de hemde 4 gözle :)

    YanıtlaSil
  3. aaa ben yokum bu sefer de..

    YanıtlaSil