20 Eylül 2011 Salı

# Gece's Blogger Templates

Join Hands and Hug Europe Teması


Uzun zaman önce tasarımını yaptığım Zeytin Ağacı blogunun sahibi Aylin, aslında bir ingilizce öğretmeni imiş bilmiyordum. Okullar açılmadan bir süre önce bana okullarının projesi olarak yeni bir blog açacaklarını söyledi ve tasarım için destek istedi.

İkimiz de nostaljik ve vintage görsellere gönül verdiğimiz halde, çocukların sevebileceği bir blog tasarımı hazırlamayı tercih ettim. Henüz içeriğinde yazı olmasa da, çok yakında olacak. Bu blogda Aylin'in okulunun anlaşma yaptığı 5 Avrupa ülkesindeki okullara yapılan ziyaretlerin yazıları yer alacak. Ülkeler arası etkileşimler, paylaşımlar blogda anlatılacak ve çocuklar için bence harika tecrübe olacak. İlk ziyaret çok yakında 26-30 Eylül arası İtalya / La Spezia'daki anlaşmalı okula yapılacakmış. Doğrusu bu ziyaretin ayrıntılarını ben de merakla bekliyorum. Siz de Join Hands and Hug Europe bloguna katılıp bu macerayı takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder