6 Temmuz 2009 Pazartesi

# bedava şablon # Blog

Hand Craft Temasının Yeni Versiyonları

Bunları geçen hafta yapmıştım ama ancak yayınlıyorum. Daha önce yaptığım aynı temanın arkaplan deseni konseptle pek uyumlu gelmemişti gözüme. Daha sonra bulduğum kağıtlarla yeniden düzenledim.



İndirmek isteyenler için pembe arkaplanlı hali burada.



Yeşil arkaplanlı hali de burada.

İndirdiğiniz sıkıştırılmış klasör içinde yan tarafta kullanılan yeşil etiketleri boş halde bulacaksınız. Onların üzerine istediğiniz yazıları yazarak (arşiv, hakkımda, izleyiciler vs) gadget ekleden resim olarak ekliyoruz. Altına eklediğimiz ilgili gadgetinde başlığını siliyoruz. Mesela hakkımda yazılı resmi ekledik, altına hakkımda gadgetini getirip başlığını siliyoruz.

Güle güle kullanın.

9 yorum:

  1. Ayyy harika olmuş o değişken header ise süper :))
    Vallahi içim açıldı, allah biliyor sıkılmıştım o karanlık GE-CE'den :P
    Ellerine sağlık. (Buraya kadar senin sayfan içindi)
    2. hali ne hoş görünüyor ben bayılıyorum böyle bindallı kılıklı görünümlere :) Banyoma taktırdığım mobilya dolabımın yüzeyini de buna benzer bir kağıtla kapladım :)) (Burası da yazın ile ilgili yorum :) )

    YanıtlaSil
  2. çok güzel sade ve ferah. insanın içi açılıyor. güle güle kullan canım. bu arada banner ın da değişmesi harika etki yaratmış.

    YanıtlaSil
  3. bayıldım.harika görünüyor.bende beyazlara büründüm.of içimiz açıldı.
    güle güle kullan.güzel bir hafta diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Gece gündüz olmuş, yaz gelmiş. Header pek şirin, azıcık daha uzun sürse geçişler tam süper olacak.
    Mutlu haftalar Gececim...

    YanıtlaSil
  5. beyaz her zaman daha guzel oluyor dımı :)

    YanıtlaSil
  6. ok güzel olmuş
    ne güzel bu işlerden anlayıp sayfanı renklendirebilmek..

    YanıtlaSil
  7. amanın bu ne güzel bir sürpriz oldu böyle. içim açıldı resmen. blogunun yeni hali süper olmuş. eline sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Ge-ce

    Sayfan değişmiş.Süpersin valla.Ne güzel bir değişken header.Of Of karnım ağrıdı.Bize yokmu.Gece hadi bunun nasıl yaptığınıda anlat .Yani derslere ekle bizde yapalım.Lütfen tamammı.

    Yeni şablonu deneyeceğim ilk fırsatta.Ellerine sağlık.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  9. renkleri çok soft ve ferah olmuş gerçekten, çok güzel :)

    YanıtlaSil