19 Haziran 2011 Pazar

# ben # slovakya

Geldimm

Cumartesi gecesi 4 de evden çiktim,
4.30 da kadikoyden E10 a binip Sabiha Gökçen'e geldim,
6.15 de uçagim havalandi, yerel saatle 7.20 de (1 saat geri) Viyana'ya indim.
Havaalanindan S7 metro ile yaklasik 40-45 dakika gidip Rennweg'de indim,
Rennweg'de inip ayni yerden S9'a (Mödling yönüne dogru) binip Südbahnhof'da indim,
Oradan Südbahnhof Ostbahn'a yürüdüm,
Südbahnhof Ostbahn'dan Bratislava'ya tren bileti aldim, yaklasik yarim saat bekledim, 9.20 de trene bindim,
1.5 saatte Bratislava'ya geldim, yaklasik bir saat Kosice treni icin bekledim,
12 de Kosice treni kalkti ve 6 saat trende esyalarimi birakamadigim icin kalkmadan oturdum,
Saat 18.00 da (bizdeki saat 19) kocama kavustum.

Toplam 15 saat yolculuk yaparak gittigim bu yol hayatimin en uzun yolculuguydu, sersemlemis bir sekilde eve vardim. Daha once Budapeste'den geldigimde daha kisa sürüyordu ama gelmeden bir hafta once bilet aldigim icin Budapeste ucuslari çok pahali idi, Viyana'ya Sun Express ile geldim, bilet cok ucuz ve ucak bombostu.

Bu ayrintilari neden yazdim, cunku kagit elimde nerede inicem ne yapicam diye ararken bayagi panik oldum ama ogrendim, simdi de ogrendigimi pekistirdim.

Bu arada gectigim yollardaki Viyana cok sevimsiz ve ruhsuzdu, gecen sefer de pek isinamamistim ama bir sans daha veriyorum kendisine :)

Not: Ingilizce klavye ile yaziyorum, bazi harfleri cikariyorum ama hepsini ogrenemedigimden acemilik yazim olsun bu.

Babacigimin ve tum babalarin da babalar gunu KUTLU OLSUN...

4 yorum:

  1. Gözün aydın sevgili gece umarım bol bol ölem giderirsin eşinle Allah birlikteliğinzi daim etsin

    YanıtlaSil
  2. Sevindim kavuştuğunuza:))Yolculukta seksen günde devri alem gibiymiş, in bin...neyse tadını çıkart bakalım..

    YanıtlaSil
  3. gözünüz aydın, güle güle gitmişsiniz, güle güle de dönersiniz umarım.
    hoşçakalın

    YanıtlaSil
  4. En güzelde sevdiceğine kavuşman:) allah ayırmasın..

    YanıtlaSil