15 Mart 2011 Salı

Küfür Etmek İstiyorum

Biraz önce upuzun bir yazı yazdım, üniversiteden hem kumanda paneline hem de bloglara giriyorum ya dikkat de etmedim. Yayınlaya bastım ki mahkeme kararı çıktı, yazım kayboldu, şimdi girdiğim halde yok. Açılacak mı açılmayacak mı bilmiyorum ama gerçekten sinirlerimiz altüst oldu, psikolojik tazminat davası açmalı. Hepimiz birden bağıralım mağduruz da mağduruz :p

İşin şakasını bir yana bırakırsak, uzun uzun ne yaptım ne yapmalıyız diye anlatmıştım o yazıda, öneriler sunmuştum. Üşenmezsem yine yazarım ama bugünlük internette zaman harcama hakkımı doldurdum.

5 yorum:

  1. GeCecim benim başıma da çok geldi bu olay mesela bir kaç kez elektrik falan kesildi o nedenle hep word'de yazıp kopyalıyorum ben.
    Biraz önce seni düşünüyordum kodlarla ilgili birşey sormak istedim kime sorsam? diye düşünürken aklıam geldin.Neyse şimdi vaktini almıyayım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. yazın için üzüldüm...engel kaldırılmış herhalde artık,bir kaç güne kadar tamamen düzelecekmiş...o zaman rahat rahat girebileceğiz inş

    YanıtlaSil
  3. canım banada oluyo bu.sınırlenme.boşver...opuyorum.mutlu bır carsamban olsun.

    YanıtlaSil
  4. Canım,işyerinden katiyen girilmiyordu, dün webrazzideki haberi okuyunca sabah bakayım dedim açılmış bloglar.bölge bölge mi yayılıyor anlamadım ben de....

    YanıtlaSil
  5. Selam Gece,

    Bende küfrediyorum.Herkes gibi.
    Ohhh biraz rahatladım.Elimden başka birşey gelmiyor.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil