2 Nisan 2010 Cuma

# ben # biz

Dr. Ce

Merhabalar,

Öncelikle dün fazla belirtmemiş olsam da doğum günümü kutlayanlara çok teşekkür ediyorum. Aslında bu yıl için doğum günümü bugün kutlamaya karar vermiştim. Çünkü eşimin doktora tez savunması bu sabahtı ve ben bu zamana kadar başka bir şey düşünecek durumda değildim.

Evet eşim beni bir "doktor karısı yaparak" ondan beklediğim hediyeyi verdi bugün. 

Doğrusu benim için artık ünvanların çok fazla önemi yok, uzun yıllar üniversitede olunca bu gibi şeyler sıradan gelmeye başlıyor. Eşimin daha önce uzun yıllar kadro için beklediğini ama olmayınca, özel sektörde iş bulup çalıştığını söylemiştim. Akademisyen olamadı ama başlamış olduğu doktora tezini tamamlamayı başardı. Özel sektörde çalışıp sadece hafta sonları ve akşamları tez hazırlamak o kadar kolay bir iş değil, en azından ben buna şahidim.

Şimdi izninizle kocaman bir ohhhhh diyeceğim çünkü gerçekten çok sıkıntılı bir süreçti. Çünkü daha önce tez savunmasına girdiğini ama düzeltme aldığını yazmıştım. O zaman bu duruma o kadar üzülmüş ve kızmıştık ki, Ce'nin motivasyonu da bozulmuştu. Tezi yarıda bırakmayı bile düşündü. Fakat hem hocası hem de ben annemler falan tekrar ikna edip, devam ettirmeyi başardık.

Aslında daha sonra bu uzatma döneminin ne kadar iyi olduğunu anladık, her işte bir hayır vardır sözünü canlı örneklerini yaşadık tekrardan. Eğer o zaman tezi bitmiş olsaydı, öğrenciliği de bitmiş olacağından askere gidecekti. Düzeltmenin alınması ile birlikte öğrenciliği 6 ay uzadı ve askerliği ertelendi. Ve bu süreçte karşımıza öyle fırsatlar çıktı ki, askerde olsaydı onları kaçırmış olacaktı. Şimdi bunun için şükrediyoruz.

Şimdi Ce'yi doktor kocası yapma sırası bende, inşallah ben de bir süre sonra bu sıkıntıyı atlatıp, muradıma erebilirim.

Sevgiler

34 yorum:

  1. Aman ne güzel :) doğum gününüzde kutlu olsun o halde.

    Ömür boyu güzelliklerin sizi bulması temennisiyle..
    Mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
  2. ah canım çok şükür çok sevindim vallahi....
    telde kutladık ama buradan da kutluyorum...
    hep söylüyorum her işte bir hayır vardır diye...
    şimdi dört gözle dr. kardeşimi bekliyorum:))))
    sonrada.....DÖRT GÖZLE...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir haber bu! Tebrik ediyorum sizi. İnşAllah yakın zamanda aynı haberi senden de duyarız. Doğum gününü de kutluyorum. Allah sevdiklerinle hayırlı ve mutlu bir ömür versin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. HAyırlı olsun canım eşine hayırlı olsun ve inşallah en kısa sürede sana da nasip olur emeklerinin meyvesini yemekBay ve bayan Dr.Ge-Ce olun inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Cok sevindim, tebrik ederim Ce'yi hadi hayirli olsun gececim...

    Ben dun kacirmisim malesef...Dogum gunun kutlu olsun, omrun huzur, saglik, mutluluk ve hayirlarla dolsun..sevdiklerin yaninda istemediklerinde iraginda olsun insaallah...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili GeCe, azim ve istek olduğu sürece başarılar sizinle olacaktır.
    Hayırlı olsun. Mutlu yıllar diliyorum.

    Güzellikler sizinle ve ailenizle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. doğum günün kutlu olsun. bizim başımızda da var o tez olayı. bakalım nasıl sonuçlanaack

    YanıtlaSil
  8. eşinizi kutluyorum.darısı başına:)

    YanıtlaSil
  9. Canım,çok sevindim...
    Ne güzel haberlerle geldin öyle?:)
    iyi ki doğmuşsun,doğum günün kutlu olsun:)Doğum günün ve eşinin dr.luk ünvanı...Gerçekten de tam çifte kutlama yapılacak olaylar:)
    Tebrik ederim...Darısı başına olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  10. tebrikler :)
    Sevdiklerinle beraber yaşayacağın mutlu huzurlu yaşlara inşallah..

    YanıtlaSil
  11. tebrikler darısı Dr. Ge'ye...

    YanıtlaSil
  12. nice,mutlu,huzurlu senelere diliyorum,senin tezinde başarıyla sonuçlanır inşallah,kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  13. Tebrikler. Azmedenin elinden hiçbir şey kurtulmaz. Darısı sizin ve kızımın başına.Mutlu yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Ben de dç. kızı olsam artık ne güzel olur:)
    Hem çalışıp hem doktora hazırlamanın zorluğunu ben de çok iyi biliyorum.
    İnşallah daha ileri seviyelerinize de görürüz hep birlikte:)

    Ve iyi ki doğmuşsun canım benim. Rabbim Ge-Ce olarak yıldızlarla süslenmiş hayırlı uzun ömür nasıp etsin sana:)

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Gece öncelikle dogum günü kutlu olsun, nice saglikli güzel yillara.
    Esin gercekten cok iyi bir hediye vermis olmus ;) Darisi senin basina inallah ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Maalesef ülkemizde pek önemli bir aşama gibi davranılmasa da akademik hayatın en önemli aşaması bu. Eşini canı gönülden kutluyorum.Darısı sana, tabii 33'lük kadro varsa

    YanıtlaSil
  17. YNİ YAŞINIZ KUTLU OLSUN EŞİNİZEDE MESLEĞİNDE BAŞARILAR...UMARIM SİZİNKİNİDDE KUTLAMAK NASİP OLUR

    YanıtlaSil
  18. tebrikler,senin de doktorluğunu kutlarız inşaallah yakında.
    sevgili gece bir konuda yardımına ihtiyacım var,senin şablon derslerinle şablonumu yenilemiştim ve header resmimi de boyut olarak büyütmüştüm şimdi header resmini kontrol panelinde yerleşimden değiştirmek istediğimde değiştiremiyorum.panelde düzenle bölümü gözükmüyor. yani yerleşim bölümünde sayfa öğelerinin sağ tarafı yarım çıkıyor ne yapabilirim sorun ne yardımcı olursan sevinirim
    şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  19. Heyo heyoooo enişteyi de kutluyorum doktor eşi olduğun ve ona bu kadar destek olduğun için seni de kutluyorummmm. Darısı senin doktorluğuna inşAllah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Tebriklerrr! Canım herşey gönlünüzce olsun... Bu arada Paşa'nın dört gözle beklediği şeyi doğru anladığımı sanıyorum ve ben de dört gözle bekliyorum :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Tebrik ediyoruz hayırlı olsun, GeCe. Sen de kocana verirsin "Doktor eşi " hediyesini hiç merak etme. Herşey gönlünüzce olsun. Doğum gününü de kutluyoruz.

    YanıtlaSil
  22. Tebrikler Ge ve Ce, ayrıca nice sağlıklı yıllara ailenle beraber...

    YanıtlaSil
  23. Çok tebrik ediyorum.. ne güzel bir hediye gelmiş... doğum günün kutlu olsun.. nice senelere...
    mutluluklar hep sizinle olsun....

    sevgiler ...

    YanıtlaSil
  24. tebrikler tebrikler...
    her başarılı doktorun yanında onu çok seven karısı ve ailesi vardır, desek nasıl olur?
    iyi ki doğdun gece, nice mutlu yıllara. doktor esin ve sana omuz omuza, elele kocamaaan mutlu bir hayat diliyorum...

    YanıtlaSil
  25. Okumadım bir haftadır kimseleri, yeni yaşın yeni umutlar mutluluklar getirsin GeCe'cim, Dr.Beyi de tebrik ederim,darısı sana olsun.

    YanıtlaSil
  26. Canım çok sevindim sizin adınıza. Tebrik ediyorum. Zor bir süreçtir tabi hem çalışmak hem hazırlanmak. Gerçekten zoru başarmış eşin. Bu arada özür dileyerek doğum gününü de kutluyorum ben ancak şimdi yazabildim. Nice mutlu senelere. Şu anda sana şarkı söylüyorum mutluu yılllaaar sanaaa:)Daha nice seneler mutluluğunuz katlanarak artsın herşey istediğiniz gibi gönlünüzce olsun..Kocaman sevgiler benden. Öpüyorum da aynı zamanda..

    YanıtlaSil
  27. canım doğum gününü biraz geçte olsa kutlamak istedim. nice mutlu yaşlara.

    YanıtlaSil
  28. Tebrik ederim Gececim. Darısı başına o zaman. Çok kolaylıklar dilerim ikinize de...

    YanıtlaSil
  29. Tebrik ederim. Dr. Ge postunu da sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  30. Tebrikleeer, insallah balcigim!

    YanıtlaSil
  31. canım ya yine geç kaldım ama bakamıyorum yine bloglara. ama açınca böyle güzel haberler alınca seviniyorum. Ce' yi benim yerime de kutla. darısı senin başına. sen de bizi dr. arkadaşı yap. :) öptüm.

    YanıtlaSil
  32. ne güzel bir hediye bu.. :) unvanlar mühim olmasa da, basarıyı kazanmak mutluluk verici elbette! :) Eşinize tebrikler,geçmiş doğum gününüz de kutlu olsun.. size daha nice güzel mutluluklar yaşatacak bir yaş olsun inşallah.. :)

    YanıtlaSil
  33. karı koca başarıdan başarıya uçun :)
    tebrikler eşine sana da bilahare inşallah GeCecim :)

    YanıtlaSil
  34. Canım çok sevindim
    Eşini başarısından dolayı kutluyorum, seninde yeni yaşını
    beraber başarılarla dolu mutlu bir ömür diliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil