12 Eylül 2009 Cumartesi

# Sevdiklerim

Kırmızı Mutfak'ın Başarısı

 
Bir günde iki yazı yazmam ama blog tasarımını yaptığım Kırmızı Mutfak'ta bugün çok güzel bir haber görünce paylaşmak istedim. Masa düzenlemesine meraklı olan arkadaşım, bu alanda katıldığı uluslararası bir yarışmada ödül kazanmış. Masa dizaynını kültürel değerlerimizi kullanarak oluşturmuş ve bunlardan o sitede de bahsedilmiş. masayı o kadar beğendim ki, ödül almaması mümkün değildi ama bende güzel bir tanıtım olmuş ülkemiz adına. Sizde blogundan ayrıntılara bakabilirsiniz.  

12 yorum:

  1. Evet bende çok sevindim masa düzeni
    harikaydı öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. durur verici bir tablo.:))))))))

    YanıtlaSil
  3. paylaştığın için sağol.bayıldım masa düzenine.gidip tebrik edeyim hemen.

    YanıtlaSil
  4. brova kıza gurur duydum hele birde hastayken hazırlamış...burdan maşşallah diyorum ona:)

    YanıtlaSil
  5. Bakmaya gidiyorum ben de...

    YanıtlaSil
  6. Ne iyi etmissin ablacim. Hem bizede kutlamak düser. Gercekten bende katiliyorum, kazanmamasi mumkun gorunmuyor baksana sofraya harika. Ellerine ve zevkine saglik.

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok şık bir masa!
    Arkadaşımızı kutlarım.
    Paylaşımın iin teşekkürler.
    Hayırlı iftarlar...

    YanıtlaSil
  8. TUGRAYI GÖRÜNCE BİTTİM BEN ELLERİNE SAGLIK BENDE BİR ZİYARAT EDEYİM ...PAYLAŞIMIN İÇİN SAOL

    YanıtlaSil
  9. Bencede ödül alması gereken br sofra olmuş.Tuğra,danteller hepsi çok özenli...

    YanıtlaSil
  10. valla bravo çok zarif bi masa olmuş, tebrik ederim onu da..

    YanıtlaSil
  11. Çok sevindim gerçekten. Hele ki kültürümüzün yansımaları olan bir masanın uluslararası bir yarışmada ödül alması harika!

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Gece,

    Bende çok beğendim bu masayı.Gurur duydum.

    Ayrıca Kadir geceni tebrik ederim.Allah cc tüm inananlarla birlikte bizlerinde dualarını kabul etsin inşallah.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil